Hallo mensen van helpmij.nl.
Mijn computer doet de laatste tijd erg raar.
Opstarten is totaal geen probleem en dit gaat dan ook goed, maar zodra ik een game wil spelen hangt mijn computer vast. Ik kreeg wel eens de melding: Beeldstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld.
Maar sinds een week of 3 krijg ik deze melding niet meer maar hangt de computer in 1x vast. Deze moet ik dan uitzetten door de knop in te houden. Ik heb al de drivers opnieuw geïnstalleerd en windows er opnieuw op gezet, maar dit heeft niks geholpen
Zelf heb ik het idee dat het aan mijn videokaart ligt.
Ik heb niet zo heel veel verstand van computers, dus daarom vraag ik hier hulp
Specs:
Processor: Intel I5 3550
Videokaart: MSI GTX 660 ti pe oc
Voeding: Coolermaster 750W Bronze
HDD: Seagate ST1000DM005
Moederbord: Asrock z77 pro 4
RAM: CORSAIR 8 GB DDR3
Ook heb ik de GPU test: Heaven Benchmark geprobeerd maar deze crashed ook al in scene 2
Mijn computer doet de laatste tijd erg raar.
Opstarten is totaal geen probleem en dit gaat dan ook goed, maar zodra ik een game wil spelen hangt mijn computer vast. Ik kreeg wel eens de melding: Beeldstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld.
Maar sinds een week of 3 krijg ik deze melding niet meer maar hangt de computer in 1x vast. Deze moet ik dan uitzetten door de knop in te houden. Ik heb al de drivers opnieuw geïnstalleerd en windows er opnieuw op gezet, maar dit heeft niks geholpen
Zelf heb ik het idee dat het aan mijn videokaart ligt.
Ik heb niet zo heel veel verstand van computers, dus daarom vraag ik hier hulp

Specs:
Processor: Intel I5 3550
Videokaart: MSI GTX 660 ti pe oc
Voeding: Coolermaster 750W Bronze
HDD: Seagate ST1000DM005
Moederbord: Asrock z77 pro 4
RAM: CORSAIR 8 GB DDR3
Ook heb ik de GPU test: Heaven Benchmark geprobeerd maar deze crashed ook al in scene 2
Laatst bewerkt: