3 dgn geleden was ik een spelletje aan het spelen(war commando) toen mijn pc vastliep .het spel bevroor en met geen mogelijkheid gebeurde er nog iets.Ik besloot toen alles af te sluiten door de startknop ingedrukt te houden ,maar toen ik weer opstartte verschenen er allemaal verticale strepen op het beeld scherm.ik dacht dat misschien drivers beschadigd waren dus ging ik over op een systeem herstel maar toen die uitgevoerd was viel de pc uit.ik startte opnieuw maar de verticale strepen verschenen weer en een program startte op (iets met mini dump of zo )maar toen begon de pc weer op te starten en verscheen het veilige modus scherm. Oke dacht ik laat de pc het werk doen en ik startte normaal op maar telkens wanneer Windows Moest starten verscheen weer het veilige modus scherm.ik heb alle mogelijkheden van veilige modus geprobeerd maar het leek alsof de pc in een loop zit want als Windows moet starten dan verschijnt weer het veilige modus scherm.ten einde raad besloot ik om maar de hele c schijf te formatteren en windows opnieuw te installeren,maar wanneer de installatie voltooid moet worden en de pc opnieuw moet worden opgestart verschijnt prompt weer de veilige modus scherm .ik heb alle hardware afgekoppeld en geprobeerd zo te starten maar weer de veilige modus scherm. Windows7 wat kan ik nog doen
ik ben ten einde raad want de schijf had ik gepartitioneerd op de C partitie was er niet veel maar op de andere partities des te meer.ik heb ook geprobeerd een andere HD in te doen om te kijken als hij zou op starten maar ook met een ander HD stopt hij bij de veilige modus scherm.
ik ben ten einde raad want de schijf had ik gepartitioneerd op de C partitie was er niet veel maar op de andere partities des te meer.ik heb ook geprobeerd een andere HD in te doen om te kijken als hij zou op starten maar ook met een ander HD stopt hij bij de veilige modus scherm.