soldaatthijs
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 aug 2008
hallo ik en me broer hadden een computer besteld en dachten die zetten we wel even in elkaar.
het ging aardig goed sommige dingen hadden we wat moeite mee.
Maar daar was het moment we proberen de computer aan te zetten maar hij deed het niet.(alleen de vin ging 2/10 slag draaien.)
daarna ging ik nog wat proberen en lukte het ons om de computer aan te krijgen.
al snel merkte we dat hij uitviel.
we wouden Windows installeren.maar we hadden geen idee hoe.
dus we zette hem aan en er stond shift+10 voor configuratie menu. dus dat deden we en kregen ook een menu te zien. ik zat te kijken wat je kon doen en opeens liep alles vast kon niks meer doen. dus restarte ik hem en na die opstarte d8 ik dat hij de Windows begon te lezen want de cd drive begon harder te werken. maar het bleef zwart beeld voor een tijdje (5 min). dus ik zette hem uit en wou hem aan zette maar er gebeurde niks. en nu nog steeds niks. alleen als ik de voeding uit en dan weer aan heb gezet en hem dan weer probeer aan te zetten dan draait de processor vin en de ventilator(weet niet hoe het heet) 2/10 slag.
nu hoop ik dat jullie kunnen vertellen wat er misschien aan de hand is en jullie raad.(bijv zal ik hem naar een reparateur brengen)
ik zet ook maar de onderdelen erbij die ik had gekocht(misschien een vaak voorkomend probleem)
Bestelde producten bij azerty:
Product : Kingston KVR800D2N5K2/2G, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x
stukprijs : 32,69 euro
Product : MSI K9AGM3-F,Retail
stukprijs : 38,46 euro
Product : Samsung SpinPoint F1,7200RPM, SATA II, 16MB, 320GB
stukprijs : 42,13 euro
Product : AMD Athlon 64 X2, 6000+, Socket AM2, Boxed
stukprijs : 85,50 euro
Product : Huntkey LW-6550SG,550Watt, Retail
stukprijs : 41,80 euro
Producten bij Alternate
Product : 8800GT "Alpha Dog Edition" (NVIDIA GeForce 8800 GT) JBXXL5
Totaalprijs : EUR 99,-
Product : TA-885 (4 x) TQXV86
Totaalprijs : EUR 24,-
Product : AD-7173S (18 / 8 / 8 speed) CEBN07
Totaalprijs : EUR 17,50
het ging aardig goed sommige dingen hadden we wat moeite mee.
Maar daar was het moment we proberen de computer aan te zetten maar hij deed het niet.(alleen de vin ging 2/10 slag draaien.)
daarna ging ik nog wat proberen en lukte het ons om de computer aan te krijgen.
al snel merkte we dat hij uitviel.
we wouden Windows installeren.maar we hadden geen idee hoe.
dus we zette hem aan en er stond shift+10 voor configuratie menu. dus dat deden we en kregen ook een menu te zien. ik zat te kijken wat je kon doen en opeens liep alles vast kon niks meer doen. dus restarte ik hem en na die opstarte d8 ik dat hij de Windows begon te lezen want de cd drive begon harder te werken. maar het bleef zwart beeld voor een tijdje (5 min). dus ik zette hem uit en wou hem aan zette maar er gebeurde niks. en nu nog steeds niks. alleen als ik de voeding uit en dan weer aan heb gezet en hem dan weer probeer aan te zetten dan draait de processor vin en de ventilator(weet niet hoe het heet) 2/10 slag.
nu hoop ik dat jullie kunnen vertellen wat er misschien aan de hand is en jullie raad.(bijv zal ik hem naar een reparateur brengen)
ik zet ook maar de onderdelen erbij die ik had gekocht(misschien een vaak voorkomend probleem)
Bestelde producten bij azerty:
Product : Kingston KVR800D2N5K2/2G, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x
stukprijs : 32,69 euro
Product : MSI K9AGM3-F,Retail
stukprijs : 38,46 euro
Product : Samsung SpinPoint F1,7200RPM, SATA II, 16MB, 320GB
stukprijs : 42,13 euro
Product : AMD Athlon 64 X2, 6000+, Socket AM2, Boxed
stukprijs : 85,50 euro
Product : Huntkey LW-6550SG,550Watt, Retail
stukprijs : 41,80 euro
Producten bij Alternate