pc doet niets meer A.U.B help mij en m'n zoontje van 8 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

timon

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2005
:shocked: hallo,
Pc van m'n zoontje pentium 2 wind xp doet niets meer.
Of hij zelf heeft afgeloten of stekker eruit weet ik niet.
Na de pc aangezet te hebben hoort hij alleen beep's lijkt alsof je iemand beld en de telefoon gaat over min 10 maal ( lang) je ziet totaal niets op het scherm. opstart diskettes werken ook niet. Geheugen is goed. Heb de mijne geprobeerd. Wat kan er mis zijn en hoe krijg ik hem aan de praat.
Wat voor moederbord / bios weet ik niet. Maar ik vrees het ergste:mad:
A.U.B Help me( als iemand advies heeft ik ben een leek ) Is er evt iets te downloaden waarmee ik wel kans heb dat hij het gaat doen opstarten
Groet Gerrit

Laatst bewerkt:
Hallo !

'n Gokje, aangezien je niet weet wat voor MOBO-BIOS je hebt, maar: draait de koelingsventilator wel op de processor ?

En/of is de koeling stofvrij ?

Greetz,

Harry.

Hallo !

'n Gokje, aangezien je niet weet wat voor MOBO-BIOS je hebt, maar: draait de koelingsventilator wel op de processor ?

En/of is de koeling stofvrij ?

Greetz,

Harry.

Ja doet het en alles is stofvrij ( vanmorgen gedaan en naar gekeken )
Gerrit

zitten de stekkers van je muis en toetsenbord goed aangesloten.
of zit er een toets op je toetsenbord vast.
ik heb een keer zoiets gehad en bleek mijn toetsenbord defect te zijn en bleef de computer bij het opstarten daar hangen.

Hoi !

Tja, in mijn beep-code handboek kan ik bij geen enkel BIOS 10 x lang vinden !

AMI heeft 10 x kort voor BIOS-fout, dus in principe (bij zo'n oud systeem) MOBO vervangen.

Je kunt proberen de grafische kaart even voor een andere om te ruilen (ononderbroken lange toon bij AWARD).

Helpt dat niet, en weet je zeker dat je voeding oke is, vrees ik toch voor je MOBO.

Greetz,

Harry.

.

Hoi !

Tja, in mijn beep-code handboek kan ik bij geen enkel BIOS 10 x lang vinden !

AMI heeft 10 x kort voor BIOS-fout, dus in principe (bij zo'n oud systeem) MOBO vervangen.

Je kunt proberen de grafische kaart even voor een andere om te ruilen (ononderbroken lange toon bij AWARD).

Helpt dat niet, en weet je zeker dat je voeding oke is, vrees ik toch voor je MOBO.

Greetz,

Harry.

.

zitten de stekkers van je muis en toetsenbord goed aangesloten.
of zit er een toets op je toetsenbord vast.
ik heb een keer zoiets gehad en bleek mijn toetsenbord defect te zijn en bleef de computer bij het opstarten daar hangen.

ook niet naar gekeken maar dat geprobeerd. haald niets uit.
Ook alleeen de pc dus zonder toeters en bellen eraan blijft het zo.:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan