blauweboon
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 aug 2005
Beste kijkbuis vrienden,
IK heb net een nieuwe pc:
AMD64 3400+
512 mb geheugen
120 gig S-ata HD
Asus MB
DVD brander.
Nou is het geval dat de pc wel stroom krijgt want het lampje brand wel van het moederbord maar hij gaat niet aan via de aan/uit schakelaar(dus helemaal niet aan). Dit probleem heb ik al eerder gehad toen ik de pc uit drukte via de knop en niet via taakbalk-> afsluiten.Ik heb dit toen opgelost door de batterijtje van het moederbord er uit te halen en zo die bios settings leeg te laten lopen , dit werkte toen(Nu niet meer).
Wat moet ik doen om de pc weer aan de praat te krijgen, ik heb het volgende geprobeert:
Batterij MB eruit.
Stekkertjes gescheckt van aan/uit schakelaar.
andere aan/uit schakelaar geprobeert.
maar niks werkt.
alvast bedankt,
gr Peter
IK heb net een nieuwe pc:
AMD64 3400+
512 mb geheugen
120 gig S-ata HD
Asus MB
DVD brander.
Nou is het geval dat de pc wel stroom krijgt want het lampje brand wel van het moederbord maar hij gaat niet aan via de aan/uit schakelaar(dus helemaal niet aan). Dit probleem heb ik al eerder gehad toen ik de pc uit drukte via de knop en niet via taakbalk-> afsluiten.Ik heb dit toen opgelost door de batterijtje van het moederbord er uit te halen en zo die bios settings leeg te laten lopen , dit werkte toen(Nu niet meer).
Wat moet ik doen om de pc weer aan de praat te krijgen, ik heb het volgende geprobeert:
Batterij MB eruit.
Stekkertjes gescheckt van aan/uit schakelaar.
andere aan/uit schakelaar geprobeert.
maar niks werkt.
alvast bedankt,
gr Peter
Laatst bewerkt: