Pc doet niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

stipkus

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2012
ik heb een hp pavillion w5000 maar hij doet sins kort heemaal niks meer had heb uitgeblazen ventilatoren er af schoongemaakt daarna gingen de ventilators nogal snel draaien ( processor te warm) ( Had geen koelpasta maar op het internet stond dat het ook met tandenpasta zou gaan toen ik dat had gedaan bleef tie wat langer aan (zonder beeld ). nou wou ik de volgende dag de pc aanzetten maar hij deed niks ( op een klein beetje draaien van de ventilator na ) nou haal ik de processor er af en hij doet het weliswaar zonder beeld weet iemand een oplossing of kan ik hem beter heel snel het raam uitgooien.

Hoi,

Wel eerst het raam open zetten anders moet je het glas ook nog vervangen:P ik denk dat de tandenpasta niet echt de goede oplossing is geweest ;) als de pc nu zonder processor wel opstart zo ver als mogelijk lijkt mij de processor defect, je zou het eventueel nog met koelpasta kunnen proberen.

wat zou er nieuw / ander in moeten om hem te kunnen repareren zou een nieuwe processor al het probleem verhelpen of kan je beter toch dat raam openzetten en hem naar buitengooien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan