Hoi, Ben al 2 dagen op zoek naar een oplossing voor mn pc.
Ik heb een Striker extreme moederbord met een quadcore processor.
2g geheugen + 8600 xt.
Ik was bezig op mn pc en deze liep vast. Vervolgens kon ik hem wel weer aankrijgen, maar bij het laden van win xp liep hij vast. daarna heb ik geprobeerd de pc in veilige modus te starten. Dit lukte totdat ik een scherm kreeg waarbij ik moest klikken of met het keybord iets invoegen. Op dit punt deed mijn toetsenbord en muis niet meer. Heel raar, want ik kon wel met F8 in de veilige modus komen. Vervolgens mn broer gebeld en deze kwam dus langs. Hij probeerde de pc aan te doen en deze deed helemaal niets meer. alleen de lampjes van mn MB branden nog.
Ik heb dit al geprobeerd:
Voeding v
ervangen
Vid kaart vervangen
Geheugen vervangen
Stekkers nagekeken
bios resetten
power switch vervangen.
Dit alles helpt niet, ik kom er zelf dus niet uit. Heeft iemand een idee??

Ik heb een Striker extreme moederbord met een quadcore processor.
2g geheugen + 8600 xt.
Ik was bezig op mn pc en deze liep vast. Vervolgens kon ik hem wel weer aankrijgen, maar bij het laden van win xp liep hij vast. daarna heb ik geprobeerd de pc in veilige modus te starten. Dit lukte totdat ik een scherm kreeg waarbij ik moest klikken of met het keybord iets invoegen. Op dit punt deed mijn toetsenbord en muis niet meer. Heel raar, want ik kon wel met F8 in de veilige modus komen. Vervolgens mn broer gebeld en deze kwam dus langs. Hij probeerde de pc aan te doen en deze deed helemaal niets meer. alleen de lampjes van mn MB branden nog.
Ik heb dit al geprobeerd:
Voeding v

Vid kaart vervangen
Geheugen vervangen
Stekkers nagekeken
bios resetten
power switch vervangen.
Dit alles helpt niet, ik kom er zelf dus niet uit. Heeft iemand een idee??