PC doet raar, (geluid en automatisch afsluiten vensters.)

Status
Niet open voor verdere reacties.

nayan

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2007
Goeieavond, ;)

Ik weet niet of ik in de goeie topic post, maar hier komt ie dan:

Gisteren had ik op eens geen geluid meer in mijn PC, ik had nog wel geluid in World of Warcraft ( ja ik weet het). Maar niet in windows zelf, als ik muziek op wilde starten gaf het me een foutmelding dat er geen geluid is geinstalleerd, dat een ander programma het al in gebruik heeft, of dat het niet naar behoren functioneerd.

Dus ik gelijk nieuwe soundmax driver downloaden, zegt ie dat ik eerst de oude moet verwijderen.

Dus ik ga naar Software om hem te verwijderen, maar zodra ik Software opstart, zie ik in 1 millisec. het schermpje flashen, en het wordt afgesloten.

Ik heb windows XP MCE 2005. en dus ook een xp stijl taakbalk, maar die gaat de hele tijd terug naar win98 stijl ( die grijze)...

En internet doet het prima, ik kan naar elke site, maar als ik naar de windows update site ga, wordt het net zoals bij Software venster, geladen en afgesloten.

Ik heb ongeveer 10 dagen geleden windows opnieuw geinstalleerd, ( ouwe HD was kaduuk), alle bestanden kwijt etc,. gelukkig nog garantie, dus ik kreeg een nieuwe HD.

Maar gister avond deed in ene mijn muziek het weer, maar soundmax doet het nog steeds niet.

Verders heb ik sinds een week McAfee Internet Security Suite 2008, en die zegt dat er niks mis is, en ik heb intussen ook al Spybot S&D gedaan, en die zegt ook dat alles goed is :S .

Anyways, ik hoop dat het een beetje duidelijk is ( heb ik vaker moeite mee ) :P.

En als ik in de verkeerde sectie zit, feel free to move me.

Groeten Jochem:thumb:

*Spamt F5*

Edit: Misschien komt het omdat ik de driver van een CD met krasjes heb geinstalleerd?, ik heb er ook mijn chipset driver van geinstalleerd, en nu kan ik het niet meer verwijderen omdat Software venster steeds sluit. Just a wild guess!

Laatst bewerkt:
Als we eerst eens naar je geluid gaan kijken, denk ik dat je die foutmeldingen krijgt in Windows Media Player?

Er staat in onze rubriek Tips & Handleidingen een soort stappenplan: "Problemen met het geluid". Loop alle punten van dat stappenplan door en vertel ons daarna, waar het bij jou verkeerd gaat. Dan weten we meer.

Als ik Volumeregeling wil openen, geeft het mij de waarschuwing: "Er zijn geen actieve mixerapparaten beschikbaar. Open het Configuratiescherm als u mixerapparaten wilt installeren, klik op Printers en andere Hardware en vervolgens op Hardware toevoegen".

Ook al doet mij geluid het wel af en toe als ik world of warcraft op de achtergrond draaiende heb.

En bij mijn Soundmax icoontje in de systemtray, staat een rooie cirkel met een streep erdoor, op het soundmax icoon, en het zegt: Geen SoundMAX -audio aanwezig, u kunt het SoundMAX configuratie scherm niet gebruiken.:(

In mijn apparaat beheer sttat ie wel gewoon, zonder gele vraagtekens, geen waarschuwingen etc.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan