Vandaag kwam ik thuis van vakantie en mijn proefperiode op avast! Professional was verlopen. Hierna heb ik de home editie geïnstalleerd, vervolgens deed die een scan en daar werd aangegeven dat iets van Java besmet was door een trojan. Herstellen lukte niet, dus koos ik voor verwijderen. Nadat ik op internet ging ervoor gekozen om alles van Java maar te verwijderen en vervolgens weer te installeren. Nu heb ik net Java 6 Update 7 en 10 gedownload en geïnstalleerd + Java SE development kit 6 update 10. Maar vervolgens kon ik geen youtube filmpjes meer bekijken en e-mails versturen via hotmail gaat ook niet.
Bovendien staat er op de site van me school het volgende:
Please note: This site's design is only visible in a graphical browser that supports Cascading Style Sheets, but its content is accessible to any browser or Internet device. To see this site as it was designed please upgrade to a browser the supports Cascading Style Sheets.
Hierdoor valt heel het menu weg.
Weet iemand hoe dit op te lossen valt?
Edit: hotmail openen gaat nu ook al niet meer
Bovendien staat er op de site van me school het volgende:
Please note: This site's design is only visible in a graphical browser that supports Cascading Style Sheets, but its content is accessible to any browser or Internet device. To see this site as it was designed please upgrade to a browser the supports Cascading Style Sheets.
Hierdoor valt heel het menu weg.
Weet iemand hoe dit op te lossen valt?
Edit: hotmail openen gaat nu ook al niet meer