pc doet raar na reseten mer recovery cd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

iklim

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2008
hallo

kan iemand mij meschien helpen, ik heb gisteren mijn pc gereset met mijn recovery cd,
maar nu doet hij raar alles werkt maar ik krijg steeds de melding dat er geen schijf in het station zit, terwijl ik helemaal geen opdracht heb gegeven iets met het station te doen.
ik heb er al een lege cd, mijn recovery cd en een gewoon spel in gestopt maar niks werkt.
het vervelende is dat de melding steeds blijft terug komen en dat hij al mijn spellen afsluit,
het enige wat ik kan openen is internet explorer, itunes en mappen zoals : mijn afbeeldingen.

iemand help alstublieft!!!!!

groetjes

bas

Heb je na de koop van de pc iets veranderd aan de schijven?Gepartitioneerd o.i.d. met andere woorden zijn er schijf/stationsletters bij gekomen e/o veranderd?

Laatst bewerkt:
nee

ik heb de pc al sinds winter 2007.
maar hij werd heel traag dus heb ik hem gereset.
verder niks verandert aan schijven, wel 3 virtuelen cd rom stations met alchohol 120%
maar die heb ik al uitgeschakeld en hij blijft de boodschap geven.

hopelijk weet je nog iets

bas

EDIT: ik heb bij het reseten wel een externe harde schijf gebruikt om bestanden over te zetten.
Is dit wat je bedoelt?

Bas

Laatst bewerkt:
Sorry voor de late reactie,heb je Alcohol 120% al gedeïnstalleerd?
Volg deze link dan denk ik dat je er vanaf bent,mocht 't Engels 'n probleem zijn dan hoor ik 't wel.Het voornaamste probleem schijnt de StarWind iSCSI Service te zijn die met Alcohol te maken heeft,deze kun je uitschakelen door:
uitvoeren
services.msc
dubbelklik op de service
kies voor uitgeschakeld
herstart de pc

Laatst bewerkt:
Ik zal het proberen.
Maar ik ben nu op vakantie dus ik kan het pas zondag proberen
Alvast bedankt voor de hulp

Bas

Na een reset moet je wel update's halen want die mis je nu.
Je loopt dus 2 jaren op achter.
Je PC is als 2007 en dus Anti Virus en overige snel aanpassen.

Na een reset moet je wel update's halen want die mis je nu.
Je loopt dus 2 jaren op achter.
Je PC is als 2007 en dus Anti Virus en overige snel aanpassen.

Dat gaat automatisch en dat heb ik al gedaan

Maar toch bedankt voor de hulp

De update van windows zal automatisch binnen komen, maar werkt het anti virus dan ook nog?

Soms moet je voor de computer of onderdelen ervan nog een update hebben, ik heb zelf net een update voor de DVD brander gehaald want anders kan ik nieuwere schijven niet meer branden.

Verder heeft niet iedereen automatische update aanstaan.
Ook diverse drivers voor printers, monitor enz. moet je vaak handmatig updaten voor ze weer goed werken.

Dus niet alles zal altijd automatisch gaan dus controleer dat even.

@Boukattan
Sorry maar de adviezen wat je TS geeft hebben niets met zijn/haar probleem te maken.
TS heeft geen vragen gesteld over WinUpdate en AntiVirus.

Ik kreeg ook ooit een foutmelding en na halen update DVD brander werkte hij weer,
naast niets lezen is een regelmatige update nodig om alles te branden.

Soms staat er een fout op de Recover CD voor deze spelers.
Daarom adviseer ik een update te zoeken voor de CD of DVD speler/brander.

Ik heb dit probleem zowel onder Windows ME als Linux gehad dus Recovery problemen komen vaker voor.
Proberen kost niets en ik zoek altijd eerst de makkelijkste oplossingen voor ik verder ga.

Bedankt voor jullie hulp
Maar om een of andere reden is het probleem Zomaar weg!
Ik vind dit zelf erg raar, maar meschien hebben jullie hier een verklaring voor.
Ik laat de post dan ook nog tot volgende week open.

Nogmaals bedankt voor jullie hulp.

Bas

P.s. @boukattan stop aljeblieft met zeuren over die updates het heeft er niks mee te maken en zo als ik al eerder zij dat doet hij(tenminste bij mij) automatisch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan