Pc doet raar :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

azartjen

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2009
Hallo ik weet niet of ik goed ben en let niet op fouten ben dyselctise Vraag:

Hallo pas geleden heb ik Windows Vista Ultimate gedownload alles ging prima maar daarna ging het fout ik wou m verwijderen dus dat ging met moeite maar.... als ik me pc opstart heb ik nog als er staat Windows word geladen een afbeelding van ultimate en ik heb nog een paar icons van ultimate:S toen ging ik opnieuw instaleren en toen zeiden ze er bestaat nog een andere ultimate verwijder m en instaleer m op nieuw :S:S

Ook als ik Msn Messenger wil downloaden klik op download krijg ik pagina kan niet worden weergeven? en het is niet bij die site maar bij elke waar je msn kan downloaden

En ik krijg geen Windows Update niet meer ?

Me Systeemherstel is weg ?

Wie wilt me aub heel snel helpen ik ben die persoon echt heel erg dank baar :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:

Had je dan vista ultmate over een andere windows geinstalleert ?
Dat is inderdaad vragen om problemen, dat krijg je nooit meer in de originele staat.
Volgens mij enige oplossing belangrijke bestanden backuppen en windows terug installeren op geformatteerde schijf.

Cd

Windows Xp cd dus ik moet m herinstaleren als ik het goed begrijp

Googelink

Maar me google links werken ook niet en als ik me msn wil download krijg ik steeds pagina kan niet worden weergeven

Systeem herstel weg?

waaom moet je google gebruiken om je xp te installeren?

(google links werken niet omdat je geen netwerkverbinding meer hebt ,beschadigde windows)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan