Pc doet raar start soms normaal op soms niet of zéér traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasvanaquino

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Hey,
Heb een probleem met windows xp. Af en toe komt er een blauw scherm met witte tekst als we bezig zijn op de pc mat het opschrift als dit de eerste keer is start de computer dan opnieuw op enzoverder.
Na het opnieuw opstarten blijft hij hangen. Als ik hem dan terug opnieuw opstart is hij wel traag maar doet hij voor de rest normaaal.
heb de computer al gescand op virussen met avast en geinfecteerde bestanden verwijderd maar het probleem blijft bestaan kan iemand helpen.
P.S. Denk dat er terug een virus is opgekomen of dat het systeem gewoon verouderd is.
MVG Thomas van aquino

kan je op veilige modus ???(als je pc opstart druk je op F8 en dan op veilige modus)

zal ik proberen te testen momenteel na twee keer opstarten doet hij terug normaal dus dat is het vreemde eraan. Er zijn dan ook geen problemen meer.

krijg hem niet opgestart in veilige modus zie ook niets verschijnen van druk op die toets voor bios

Het kan ziijn dat ik iets te traag ben ben hem nu op virussen aan het scannen met avast virus

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb een probleem met windows xp. Af en toe komt er een blauw scherm met witte tekst als we bezig zijn op de pc mat het opschrift als dit de eerste keer is start de computer dan opnieuw op enzoverder.
Na het opnieuw opstarten blijft hij hangen. Als ik hem dan terug opnieuw opstart is hij wel traag maar doet hij voor de rest normaaal.

Je systeem is hersteld na een ernstige fout (crash).
In de automatische opstart zul je hiervan iets terugvinden.
HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k

oke bedankt voor de info neem het ff in mij op voorlopig zit er iemand aan de pc en doet hij normaal :):)
vandaag geeft hij het zelfde probleem.
Ik heb ook ondertussen gekeken naar die HKLM file en vindt hem niet terug in de lijst bij opstarten. Kan iemand mij verder helpen. Mijn vermoeden is nu dat er een virus op zit

Laatst bewerkt:
Het Probleem is teruggekomen nu doet hij nog vreemder. Namelijk hij start traag op internet is traag en soms sluit hij ook niet af.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan