Quatroking
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 apr 2007
Ik heb een zelf gebouwd systeem staan, in een zelf gebouwde houten kast, van de binnenkant volledig tegen statische elektriciteit beschermt met speciaal folie, en foam tussen de hdd en cd-rom om vibratie tegen te gaan. Nu start sinds kort mijn pc helemaal niet meer op! hij geeft niet meer het standaard piepje, en het verwisselen van geheugen werkt niet. ik heb ook al de videokaart verwisseld en de on-board gebruikt, zelfs een CMOS-reset, maar niks werkt.
als ik op de aan-knop druk, gaat de voeding draaien, de fans ook, de cd, de hdd, en de cpu warmt op. er gebeurt verder niks. Weet iemand wat er gebeurt kan zijn? de laatste keer dat ik hem had opengemaakt was net nadat hij klaar was, toen had ik er een nieuwe hdd in gezet. daarna deed het hij nog steeds. nu, 2 maanden later, ligt hij in coma.
Alvast bedankt, Q.
PS
alle onderdelen behalve de fans en de kast (duh, hijs van hout) zijn nog geen 5 maanden oud.
als ik op de aan-knop druk, gaat de voeding draaien, de fans ook, de cd, de hdd, en de cpu warmt op. er gebeurt verder niks. Weet iemand wat er gebeurt kan zijn? de laatste keer dat ik hem had opengemaakt was net nadat hij klaar was, toen had ik er een nieuwe hdd in gezet. daarna deed het hij nog steeds. nu, 2 maanden later, ligt hij in coma.
Alvast bedankt, Q.
PS
alle onderdelen behalve de fans en de kast (duh, hijs van hout) zijn nog geen 5 maanden oud.