Veldvalkje
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 sep 2006
Hallo,
Sinds enkele weken ondervond ik problemen met de videokaart. Er is een ATI RADEON 2600 PRO geïnstalleerd. En sinds kort valt het beeld (op verschillende momenten) voor enkele seconden uit. Zie verder deze link.
Gisteren is zonder enige reden de computer geheel uitgevallen. Geen leven meer te bekennen.
Ik heb de voeding gecontroleerd (alles ziet er netjes uit), maar er was geen brandlucht ofzo te ruiken. Na een aantal pogingen werd ik beloont met een knal (lichtflits bij stekkerdoos).
Hoe kan ik het veiligste alles testen?
Moet ik het probleem wel zoeken bij de videokaart?
Kan het zijn dat de voeding ook de oorzaak kan zijn van het kort uitvallen van het beeld?
--
Gegevens van de voeding:
Merk en Type
Merk Sharkoon
Type SHA350-8P
Vermogen 350W
Voedingtype ATX12V 2.0
Redundancy Single
--
Hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Grtz, Rob
Sinds enkele weken ondervond ik problemen met de videokaart. Er is een ATI RADEON 2600 PRO geïnstalleerd. En sinds kort valt het beeld (op verschillende momenten) voor enkele seconden uit. Zie verder deze link.
Gisteren is zonder enige reden de computer geheel uitgevallen. Geen leven meer te bekennen.
Ik heb de voeding gecontroleerd (alles ziet er netjes uit), maar er was geen brandlucht ofzo te ruiken. Na een aantal pogingen werd ik beloont met een knal (lichtflits bij stekkerdoos).
Hoe kan ik het veiligste alles testen?
Moet ik het probleem wel zoeken bij de videokaart?
Kan het zijn dat de voeding ook de oorzaak kan zijn van het kort uitvallen van het beeld?
--
Gegevens van de voeding:
Merk en Type
Merk Sharkoon
Type SHA350-8P
Vermogen 350W
Voedingtype ATX12V 2.0
Redundancy Single
--
Hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Grtz, Rob
Laatst bewerkt: