pc draait niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mjulien

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
mijn pc werd plotseling traag en nu opent hij niets meer.
zo gauw als ik iets aan klik gaat het rondje draaien en daar blijft het bij.
soms na een uur komt er iets tevoorschijn maar kan niets doen.
zelfs niet meer afsluiten
moet geforceerd afsluiten door uitknop vast te houden.
opstarten doet hij ook niet meer normaal en zegt dat hij pdboot.exe niet kan vinden start dan wel door krijg mijn bureaublad maar als ik iets aan klik loopt hij vast.
iemand een idee
vrg julien:confused::confused:

Kun je nog in veilige modus opstarten? En kun je dan wel overal heen. Probeer dan te scannen met een virusscanner of mallwarebytes.
Ik heb het vermoeden dat je last hebt van mallware

Kun je nog in veilige modus opstarten? En kun je dan wel overal heen. Probeer dan te scannen met een virusscanner of mallwarebytes.
Ik heb het vermoeden dat je last hebt van mallware

kan niet in veilige modus komen
dus ook niet laten scannen
heb net ultimate boot gekregen en daarmee opgestart de cd komt te zien staat op bios en doet verder niets

Goed idee van die ultimate boot CD. Wilde ik je ook aan de hand doen. Het gaat er nu waarschijnlijk om je gegevens van de schijf te krijgen? Want ik denk dat er niets anders opzit als een nieuw systeem erop te zetten.

Goed idee van die ultimate boot CD. Wilde ik je ook aan de hand doen. Het gaat er nu waarschijnlijk om je gegevens van de schijf te krijgen? Want ik denk dat er niets anders opzit als een nieuw systeem erop te zetten.

Ultimate Boot CD doet niets mijn gegevens staat extern
heb in bios cdrom als eerst gezet maar hij start gewoon door,hij ziet mijn cd of dvd niet
wat kan ik nog doen

Laatst bewerkt:
Werkt de CD wel in een andere PC? Anders kan het aan de CD liggen.

Hang de hardeschijf anders in je zoons pc en ga vanaf daar je data back-uppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan