Pc en Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikelol120

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jun 2010
Ik vroeg me dus af. Ik heb hier een siemens laptop staan die niemand meer gebruikte. Zou ik die kunnen linken op me computer? Dus me laptop is mijn 2e scherm en mijn monitor ( die in verbinding staat met mijn pc ) het eerste scherm. Oftewel een 2e scherm toepassen maar ipv dat scherm een laptop gebruiken. Mijn grafische kaart is een ATI Radeon sapphire HD 5970 geloof ik. Die heeft 2 pluggen voor schermen. Dus heb mijn monitor in de bovenste plug gedaan en een scherm plug van de PC naar de laptop gedaan. HELP ik krijg het nog niet voor elkaar!:o

Zeer waarschijnlijk heb jij een kabel aangesloten op de VGA-out van de laptop, dit is geen ingang maar een uitgang. En dat op de videokaart van de PC geldt hetzelfde.

Het programma Maxivista doet wat jij wilt, is echter niet gratis.

Laatst bewerkt:
Zeer waarschijnlijk heb jij een kabel aangesloten op de VGA-out van de laptop, dit is geen ingang maar een uitgang. En dat op de videokaart van de PC geldt hetzelfde.

Het programma Maxivista doet wat jij wilt, is echter niet gratis.

ah bedankt! Maar daar mee kun ik dus via die 2 "uitgangen" het scherm connecten met dat programmetje. Mijn pc vind trouwens wel me 2e scherm maar me laptop vind niks... dus ja

Installeer op de laptop dan wel de cliënt van het programma en zorg dat ze in hetzelfde netwerk aanwezig zijn. Eerst de handleidingen lezen ;)

Installeer op de laptop dan wel de cliënt van het programma en zorg dat ze in hetzelfde netwerk aanwezig zijn. Eerst de handleidingen lezen ;)

Netwerk? Dus moet ook een lan kabel er nog in doen of hem met me pc laten verbinden op 1 of andere manier. Hmm toch iets moeilijker dan ik dacht. eens kijken hoe ik dat ga doen dan. Thx in iedergeval :)

Als de laptop binnen jouw huis internettoegang heeft (d.m.v. draadloze router, aangesloten op switch, enz.) dan is dat in feite al gedaan.

Als de laptop binnen jouw huis internettoegang heeft (d.m.v. draadloze router, aangesloten op switch, enz.) dan is dat in feite al gedaan.

okay done ze staan nu met elkaar in verbinding nu kijken of ik het voor elkaar krijg met maxivista.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan