PC en PS3 via een hub

Status
Niet open voor verdere reacties.

panlaan

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
forum

ik heb mij internet na de router sinds kort aangesloten op een hub (3COM officeconnect hub 8) op deze hub hb ik een pc aangesloten en een PS3.
Met de pc is dit geen enkel probleem echter de PS3 kan geen verbinding meer opbouwen, tevens blijft het ledje van de poort waarop de ps3 is aangesloten op de hub uit. (meerdere kabels en poorten geprobeerd)
Als ik de PS3 direct aansluit (dus zonder hub) gaat alles goed.
Kan iemand mij helpen met b.g. probleem, mag een PS3 niet via een hub aangesloten worden?

bvd

Peter

Ik heb hier een pc die als servertje dient. hier vandaan een switch, waarop twee pc's en een laptop en een PS3 aangesloten is. Geen problemen met de verbiding. De server krijgt het internet binnen en deelt het internet, vandaar naar de switch. Wordt bij jou het internet wel gedeelt?

crash

situatie is als volgt. ik heb internet via een Draytek 2800G deze is voorzien van 8 poorten,
op de poorten 2 t/m 3 zijn pc's aangesloten, geen enkel probleem
op de kabel van pc nr. 3 heb ik nu een office connect hub gezet met de bedoeling dat deze lijn gebruikt kan worden voor zowel de PC als een PS3.
Ik enigste wat nu wel gaat is dat ik kabel nr. OF in de pc plug OF in de playstation, gebruik ik de HUB of een splitter meld de PS3 internetconnection lost
Het lijkt wel alsof de PS3 niet wil dat de lijn "gedeeld" wordt, of heeft de draytek daar problemen mee?
In het uiterste geval zou ik met de PS3 draadloos kunnen gaan, maar de fysieke plek waar deze nu staat heeft geen sterk signaal (27%) maar dat zou ik eventueel kunnen oplossen door twee 7,5 dbi antennes (zegt draytek)
Heb voor de zekerheid de IP adressen gecontroleerd maar dat was het niet.

ik hoor wel

peter

Forum,

na van alles geprobeerd te hebben en niks gelukt hebben we de playstation maar wireless aangesloten, maar het blijft vreemd……..

vraag is nu gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan