PC en XBOX 360 aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

beer188

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2008
Beste mensen,

ik heb op mijn kamer een computer staan die met een kabel aangesloten is op de router.
de router staat beneden in de kelder en mijn computer helemaal boven en er is dus een kabel heelmaal naar boven gelegd. die kabel die bij mij uit de muur komt loopt direct naar de pc. Nu is mijn vraag: kan ik die kabel die uit de muur komt verdelen in twee nieuwe kabels waarvan er een naar de PC gaat en eentje naar de xbox?
ik heb al flink rondgezocht op internet maar veel dingen spraken elkaar tegen dus het is mij niet duidelijk.

alvast bedankt!
Beer188

ik heb ook dingen gelezen over dat er dan verkeerde data zou kunnen wordne verzonden als ze allebei aanstaan? is dit waar of is dit onzin?

Als ze aanstaan gaat het een conflict veroorzaken met het ip
dus het beste is met een switch of gewoon een wirless ding kopen voor de xbox als je router draadloos ook is . kost maar 40 euris ofzo

Als ze aanstaan gaat het een conflict veroorzaken met het ip
dus het beste is met een switch of gewoon een wirless ding kopen voor de xbox als je router draadloos ook is . kost maar 40 euris ofzo

hoe bedoel je dat? want met die switch, betekent dat dat je dus gewoon zo'n kastje van rond de 20 euro koopt en die dan aansluit op de kabel uit de muur en dan twee kabels naar pc en computer e ndan heb je als ze tegelijk aanstaan geen gedoe? of krijg je dan juist gedoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan