PC Erg Sloom! HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Berichten
399
Hallo Allemaal!

Zins een paar dagen is mijn pc heel erg sloom geworden, ik krijg ook zins een paar dagen dat een melding dat ik vroeger nooit had.
Zie picture:
attachment.php


Ook start hij echt sloom op en het duurt allemaal lang voordat hij iets op gestrat heeft.
Ik maak nog wel vaak een tutorial ergens over en dan is het nogal irritant als iets heel sloom doet, wat eerst niet was

Ik zou graag van die probleem afwillen, heeft iemand tips?

Ik gebruik Windows 7 Ultimate

Bedankt!
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    96,8 KB · Weergaven: 73
Gebruik de links in mijn handtekening (behalve die van CanYOuRunIt). Als het gelukt is geef dan graag ook ff aan welk programma nou geholpen heeft, dan kunnen meer mensen dat gebruiken ;) :thumb:
 
Okee... Bedankt!

ik ben nu bezig met het uitproberen van de opgegeven programma's.

Maar verder is het toch raar dat steeds het kleuren schema wordt gewijzigd?
 
Ja maar hoeveel ram (werkgeheugen) zit erin? Kan je controleren door: windows toets+ pause/break te drukken en dan kijken bij: geinstalleerd geheugen!
 
dat is op het randje.. Toch kan het geen kwaad om de programma's te laten lopen, maar adviseer je wel om er wat ram bij in te plaatsen indien mogeljk.
 
Ja het is niet veel, maar dan draai je wel op 32 bits of niet?
 
De minimale eisen van windows 7 zelf op een rijtje vanaf de windows site:


Als u Windows 7 wilt installeren op uw computer, hebt u het volgende nodig:
  • 1 gigahertz (GHz) of sneller 32-bit (x86) of 64-bit (x64) processor
  • 1 gigabyte (GB) RAM (32-bits) of 2 GB RAM (64-bits)
  • 16 GB beschikbare schijfruimte (32-bits) of 20 GB (64-bits)
  • Grafisch DirectX 9-apparaat met het stuurprogramma WDDM 1.0 of hoger
 
Ja jullie hebben gelijk ja 1 GB is inderdaad niet echt veel nu voor deze tijd, misschien is het een idee om er wat meer in te plaatsen. Kunnen jullie hier misschien wat meer over vertellen?

Ik draai 32-bits
 
Je zou in je kast kunnen kijken (openschroeven natuurlijk) of er nog bankjes vrij zijn. Verder weet ik niet zo veel van hardware!
 
Okke dan ga ik dat maar even een keer doen, morgen ofso... Ik ben nu namelijke niet meer thuis maar het sinterklaas spel aan het spelen.

Jullie horen morgen wel het antwoord.
 
Gebruik eerst die programma's maar, want 1GB is minimaal, maar zou toch wel aardig moeten draaien. Als het een virus is heb je aan die extra RAM niet zoveel...
 
Inmiddels is het vandaag vandaag:p logisch, maar geen reactie, je zal wel geen tijd hebben gehad?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan