PC erg traag naar installatie XP en updates mislukken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

KeesAukesss

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Ik heb, omdat ik een probleempje had, Window XP Professional opnieuw geinstalleerd. En ja, een legale versie.
Nu is na het installeren, het opstarten na het kiezen van een gebruiker, erg lang gaan duren (ongeveer 10 minuten voordat hij uitgerateld is).
Daarnaast kan ik wel updates downlaoden maar niet installeren. Er zijn er maar twee gelukt en de rest is mislukt.
Wat nu te doen?

Hoi,

Heb je geen rare vraagtekens staan na de installatie van xp in apparaat beheer?
Evt. drivers installeren!

Wat betreft de updates, kijk eens op deze site of de oplossing hier staat!

Mvg,
Chico.

De updates werken gelukkig weer en zijn ook allemaal geinstalleerd nu.:thumb:

Alleen de traagheid is er nog steeds. Wat me opvalt is dat na het opstarten het programma svchost.exe continu geheugen vraagt. Wat is de oplossing?

Hoi,

Mooi zo!:thumb:

Lees deze link maar eens goed door! En misschien met ccleaner eens opschonen en defragmenteren!

Mvg,
Chico.

Hoi,
Ik heb cccleaner gedraaid en gedefragmenteerd, en heb de stappen doorlopen in je link, helaas alle drie zonder positief resultaat.

Uhmm..

Er schiet me zo ff niets meer te binnen. Misschien dat iemand anders nog suggesties heeft?!:confused:

Ik denk er nog ff over na, misschien schiet me later nog wel iets te binnen.

Mvg,
Chico.

Ps. Is de traagheid alleen met het opstartten? of aanhoudende traagheid?

Laatst bewerkt:
Het is alleen het opstarten, dat duurt ongeveer 10 minuten, daarna gaat alles zoals het altijd aan gedaan heeft....
We wachten rustig af.
Prettig weekend

Hoi,

Heb je al gekeken in msconfig?
Misschien kun je wat programma's uitzetten, die niet opgestart hoeven worden!
Dit scheelt ook meestal ook wel.

Je komt in msconfig via>Uitvoeren>msconfig>tabblad Opstarten.

Prettig Weekend!

Chico79.

Het is alleen het opstarten, dat duurt ongeveer 10 minuten, daarna gaat alles zoals het altijd aan gedaan heeft....
We wachten rustig af.
Prettig weekend

Dit heb ik nou ook altijd. Het eerste kwartier is ongelooflijk traag en alles lijkt vast gelopen te zijn...

misschien xp keer opnieuw installeren? en wat zijn je systeem specificatie's daar kan het ook aan liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan