Pc Formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

apjekills

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2008
Hallo,

Ik wil mijn pc formateren omdat er allemaal troep op staat. Maar ik wil windows xp erop houden. Ik heb geen cd meer met xp erop om te instaleren. Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt

En zonder CD van XP valt er ook niks te formatteren althans niet als je XP weer terug wil. Je zal dus toch een CD en licentie moeten hebben.

Kan je niet voordat je formateert alleen windows op een cd zetten en daarna formateren en dan die cd instaleren?

Als je een legale versie van XP op je systeem hebt draaien, dan zit er een sticker met XP op de kast geplakt.
Je probleem is dan opgelost!

1. Download vanaf het W W W een XP CD en brand 'm op CD. Dan heb je een XP CD of
2. Leen er een van de buren en formatteer je hdd en installeer XP opnieuw.

Belangrijkste is de "key" die op die sticker staat.

Heb je geen "key", dan ben je hier op de verkeerde plaats en zal je moeten uitwijken naar sites met "warez".

Succes!

Laatst bewerkt:
De key is een cijfercombinatie ! Zie je die staan op een sticker op de zijkant van je PC of desnoods op de achterkant ?
Zonder zo'n sticker ( Licentie) kan je niks en moet je inderdaad uitwijken naar minder legale wegen waar wij je niet mee gaan helpen. Of je moet een XP licentie/CD kopen.

Laatst bewerkt:
Er zit wel een sticker op de voorkant maar zonder code. Ik zoek nog wel even verder

Dus gewoon een cd van de buren krijgen maar niet de key die in het boekje staat invoeren maar die van de computer

Juist !!
De Key die op jou PC staat!

@Pasja,

Excuses, helemaal niet aan gedacht om te melden dat er een sticker op de PC zou kunnen zitten :(
Bedankt voor je aanvulling :)

Laatst bewerkt:
Nog even een vraagje. Ik heb nu een cd van me opa maar hij zij dat de key die erbij zat al 5 keer gebruikt was en het niet meer deed. Maakt dat niet uit omdat ik mijn eigen key van me pc moet invoeren of wel.

cd van Opa gebruiken en je eigen key, dan gaat het helmaal goed komen,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan