pc formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barbara30

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2006
Berichten
3
Hallo,

Ik wil heel graag mijn pc formatteren......maar ik heb geen cdherstel bijgekregen.
Mijn vriendin heeft ook geen cdherstel gekregen maar ze kan met alt F10 haar pc formatteren.
Bij mijn laptop b.v., kan ik met F10 ook formatteren.
Maar nu wil ik heel graag mijn pc formatteren (ik heb ook alt F10 geprobeerd, maar helaas).
Wie o wie kan mij helpen.

Groetjes,

Barbara
 
Heb je geen cdrom winxp erop?
Zo ja: steek die in de cdromspelen en start je pc (wel booten op cdrom) en de rest duidt zich goed aan.
 
Heb je geen cdrom winxp erop?
Zo ja: steek die in de cdromspelen en start je pc (wel booten op cdrom) en de rest duidt zich goed aan.

Klopt... of gewoon in je command scherm ( Start > Uitvoeren > cmd ) format c:
Volgens mij.
Greetsz Thooms
 
Klopt... of gewoon in je command scherm ( Start > Uitvoeren > cmd ) format c:
Volgens mij.
Greetsz Thooms

Probeer het maar eens. Gaat je niet lukken. Je kunt niet opgestart zijn in windows en dan via windows je windows formatteren
 
Ok weer wat geleerd.
Maar dit moet toch wel op 1 of andere manier lukken?
Waarom is dat command er anders?
Greetsz
 
Heb je geen cdrom winxp erop?
Zo ja: steek die in de cdromspelen en start je pc (wel booten op cdrom) en de rest duidt zich goed aan.


Hoi Jean42,:)

Hartstikke bedankt voor je reactie.
Maar dan heb ik nog een vraagje?
Met winxp is het dan hetzelfde als formatteren? (misschien een domme vraag hoor):eek:
Want ik heb het gevoel dat als ik winxp erop zet, dat tie niet alle bestandjes (rotzooi) eraf gooit.
Of is dat niet zo?
Want toen ik mijn laptop geformatteerd heb met F10 heeft tie alle software en bestandjes verwijdert behalve besturingssysteem dan.
Want als dat zo is, ga ik er meteen aan de slag :D

Groetjes,
Barbara
 
Doe maar zoals Bertus schrijft.
 
windows installeren in 10 stappen http://www.windowscorner.com/

Hoi Bertus,

Hartstikke top ben er heel erg blij mee, goeie uitleg....altijd handig zo'n site, die sla ik zeker op. Bedankt :thumb:
En nu uitproberen

Groetjes,

Barbara.

ik heb het geprobeerd, maar kwam later pas achter dat ik een oude pc heb die op windowns 98 draaide.
dus vraag is aan iemand die nog met windowns 98 werkt, hoe opnieuw computer te herstellen????
Ik heb trouwens wel mijn key van windows98 maar met winxp kan ik hem niet herinstalleren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan