PC Formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeevje2

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2009
Berichten
147
Hey,

Ik wou graag weten, met welke toepassing ik in Windows mijn volledige PC kan formatteren.
Ik wil graag een Snelkoppeling hebben, en als ik er op klik, dan moet hij direct mijn hele PC formatteren. Hoe moet ik die snelkoppeling maken? Want ik wil hebben dat hij al mijn Windows Files weggooit.

Alvast bedankt!

Grtz,
Jeevje2
 
Hee hallo ..... :thumb:

Wat jij wilt, kan niet. Maarreh ..... welke Windows-versie :cool:
 
Ik heb Windows 7 Ultimate maar ik wil dat het op alle Windows versie's werkt. Maar kan het ook iets anders op een manier dat het WEL kan? :p
 
Windows recovery CD erin -> Opstarten via CD -> Herstellen -> Opdrachtprompt -> Format C:
 
Ik heb Windows 7 Ultimate maar ik wil dat het op alle Windows versie's werkt. Maar kan het ook iets anders op een manier dat het WEL kan? :p

Ha ha:
Klik op de Startknop en typ onderaan: 'Formatteer PC ..... :shocked:
 
Dat kan niet, want je kan windows niet formatteren als het in gebruik is.
Pech dus :confused:
 
Dat kan niet, want je kan windows niet formatteren als het in gebruik is.
Pech dus :confused:

Anders gezegd: je formatteert niet 'Windows', maar de schijf of partitie waarop Windows staat.
Ik heb trouwens het idee, dat TS wellicht heel iets anders bedoelt .... of hij is zo'n leek dat hij zelfs niet snapt dat je in Windows niet de opdracht kan geven om de schijf waarop Windows zelf is geïnstalleerd te formatteren.
Zoiets van in Windows de opdracht geven om zichzelf om zeep te helpen.
 
waarom zou je je eigen pc willen wissen met z'n tooltje?
of ben je een virus ofzo aan het maken?

maar goed je kan je pc niet formateren als er op gewerkt word.

misschien bedoel je dit: (dit is een grap (deze software verwijdert niet echt dingen) )
De C:-schijf net echt formatteren
Categorie: Downloaden. Niveau: Eenvoudig.
Een klassieker. Download uit de sectie Entertainment op www.rjlsoftware.com de tool Fake Format. De naam zegt het eigenlijk al: uw C:-schijf gaat net echt geformatteerd worden! Het is de bedoeling dat u Fake Format uitpakt in een map op uw harde schijf, waarna u het meegeleverde EXE-bestand start om uw harde schijf zogenaamd te laten formatteren. U zult zien dat u Fake Format bijna niet van echt kunt onderscheiden, dus de argeloze computergebruiker schrikt zich serieus te pletter! En als extraatje hebben de makers van Fake Format er voor gezorgd dat u het programma niet kunt onderbreken. Ja, dat is dubbel schrikken! Fake Format kunt u ook als een geplande taak starten. En wat de computergebruiker ook doet, de C:-schijf wordt écht geformatteerd. Dat wil zeggen, net echt.
bron:http://www.computeridee.nl/artikel.jsp?rubriek=1620660&id=2273935&o=1
 
Laatst bewerkt:
dat is het,
ik wil een virus maken, dat hij een aantal bestanden verwijderd, en dan je de volgende keer windows niet meer kan opstarten. Die virus is voor mijn vriend :p
 
hier gaan we je dus niet mee helpen. als je virussen wil maken zal je ergens anders moeten gaan zoeken
 
Dit mag je buiten Helpmij gaan zoeken. Hier gaan wij jou niet bij helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan