PC Freeze

Status
Niet open voor verdere reacties.

klb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2006
Berichten
4
Hallo mensen,

Ik zit hier met een vervelend probleem, ik heb nu sinds 2 maanden een compleet nieuwe pc, alleen 2 a 3 keer op een dag freezed hij ineens uit het niets.
Meestal komt dit voor (denk ik) als ik films of streams via het internet aan het kijken ben.
Sinds vandaag heb ik het ook ineens onder het spelen van WOW en WM2.

Ik zit eigenlijk compleet vast en ik weet echt niet wat het zou kunnen zijn. het is trouwens geen over verhitting van het systeem.

Ik zat zelf te denken aan een Bios flash? maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan en volgens mij moet je dan weer je pc helemaal opnieuw installeren en daar heb ik weinig zin in.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt.
 
2 maanden oude pc??? direct terug naar de winkel ,laat die het maar oplossen:eek:
 
Welke hardware?

Welk os?

Blauwe schermen? Zo ja wat staat er dan vermeld?

Zelfbouw of kant en klaar?

Hoe weet je dat het geen oververhitting is? Waarmee heb je dat getest?

Alle drivers netjes geinstalleerd?

Enzovoorts.

En inderdaad, eerst terug naar de winkel! (was even te enthousiast, hahahahah)
 
ja ik weet het bertus, ik ben al 5 keer terug naar de winkel geweest van utrecht naar Rotterdam, ook niet echt iets om blij van te worden :S
ze hebben telkens hardware vervangen en zeggen ze het is opgelost maar telkens weer een ander probleem. nu zit ik dus met die ***** freezes
 
Dan nog geldt, terug naar de winkel! Niet zelf gaan prutsen, zij moeten zorgen dat je systeem goed loopt. anders je geld terug vragen en elders een pc kopen.
 
Welke hardware?
Asus p7p550-e
I5 2,6GHZ
4gig intern Corsair
ATI Radeon 5500 HD

Welk os?
Windows 7 Ultimate

Blauwe schermen? Zo ja wat staat er dan vermeld?
geen BSOD

Zelfbouw of kant en klaar?
Zelfbouw maar door winkel laten doen

Hoe weet je dat het geen oververhitting is? Waarmee heb je dat getest?
getest met een temp progje

Alle drivers netjes geinstalleerd?
alle drivers staan er prima op.
 
mm ok, naja als jullie geen idee hebben dan mag hier een slotje op.

thanks anyway
 
Het is niet een kwestie van geen idee hebben, maar dit is iets dat de winkel MOET oplossen.

Slotjes gebruiken we hier niet zomaar, je kan zelf je vraag op opgelost zetten. Rechtsboven in je eerste post.
 
Simpel:
Geld terug, of nieuwe PC van hun geld. Weer zo'n amateur bedrijf die geen computers kan repareren, en niet eens de tijd neemt om ze te testen na een reparatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan