pc gaat niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcnevland

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2006
Beste mensen

gister zat ik op de computer en hij liep ineens vast. toen ik hem uit deed en weer aan ging hij niet meer aan ..
computer gaat aan. alleen ik hoor geen biepje of andere alarm geluid.

als ik hem aan doe zie ik de toetsenbord verlichting 1 keer knipperen en verder gaat hij ook niet meer aan.
Ook de monitor slaat niet aan..
Ik denk zelf dat het moederbord kapot is maar michien dat jullie andere ideeen hebben

alvast bedankt

ik heb nu ook andere dingen geprobeerd zoals hardeschijf losgekoppeld.. ander geheugenkaartje ... batterij eruit gehaald en weer erin gestopt.. ...... please weet iemand nog iets..... of is het nu wel duidelijk zo.. vind het namelijk zonder van mijn geld om zo een nieuwe moederbord te kopen als dat het niet blijkt te zijn

De voeding zou ook kapot / onbetrouwbaar kunnen zijn.

Tevens is het mogelijk dat de voeding uitslaat, omdat er teveel stroom wordt getrokken.
Denk eens aan wat er evt. aan extra insteekkaarten, nieuwe (meer stroomvretende) videokaart etc. in het systeem zijn ondergebracht ondertussen.

Proberen met een andere (zwaardere) voeding, evt. geleend van iemand anders, zou dus ook wat meer duidelijk kunnen maken, namelijk of het aan je voeding ligt of niet.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan