PC gaat niet meer aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dwep22

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
5
In Juli ben ik op vakantie gegaan en toen ik terug kwam in september dag ik laat ik even op mijn computer gaan beetje msn foto`s op mijn pc zetten enz.

toen ik dus thuis kwam ging mijn computer niet meer aan ik had de voeding kabel er wel uitgehaald toen ik op vakantie ging dus het kan denk ik geen blikseminslag zijn geweest.

ik heb daarna niet meer echt iets met mijn pc gedaan vanwege mijn studie.

wie weet wat er met mijn pc is en zou mij kunnen helpen??

alvast bedankt,

Groetjes
 
In Juli ben ik op vakantie gegaan en toen ik terug kwam in september dag ik laat ik even op mijn computer gaan beetje msn foto`s op mijn pc zetten enz.

toen ik dus thuis kwam ging mijn computer niet meer aan ik had de voeding kabel er wel uitgehaald toen ik op vakantie ging dus het kan denk ik geen blikseminslag zijn geweest.

ik heb daarna niet meer echt iets met mijn pc gedaan vanwege mijn studie.

wie weet wat er met mijn pc is en zou mij kunnen helpen??

alvast bedankt,

Groetjes

Geef een wat meer info over je systeem zoals merk moederbord, leeftijd etc etc.
en waarom zou het geen blikseminslag kunnen zijn als je de rest van je kabels er wel aan laat hangen zoals monitor en alles wat maar een beetje stroom nodig heeft

CrashPuppy
 
Laatst bewerkt:
logischerwijs: kapotte voeding.
Dat komt vaker voor na een vakantie.

Periode van rust is heel slecht voor bijna kapotte voeding.
 
Ik heb een Asus p5b moederbord intel core 2 duo processor.
XFX grafische kaart.

ik heb mijn pc nu ruim 2 jaar
 
als ik mijn pc aan zet hoor ik zeg maar wel dat hij soort van opstart maar verder zie ik geen beeld beeldscherm doet het nog wel had uhm aangesloten op andere pc
 
Ik zou de kast losschroeven, alles wat maar los te halen is zoals video, netwerk- en soundcard loshalen. Met compressor alles lekker schoon blazen. Dan alles even opnieuw insteken en dan kijken wat ie doet.

Voorlopig houd ik het op je videokaart, zeker als je beeldscherm niet meer aanslaat en er geen BIOS check plaatsvindt.

CrashPuppy
 
Kan ook zijn voeding zijn die zodanig verzwakt is na de vakantie dat ie niet voldoende stroom levert om meer dingen op te starten dan een ventilator.
Welk merk voeding heb je, hoeveel watt?
 
oke ik zal idd even alles schoonmaken en schoonblazen en dan kijken wat er gebeurd alvast bedankt voor de tips en ik laat jullie wel weten als i het weer doet en zoniet dan denk ik dat ik maar een nieuwe voeding probeer.
ik weet nu niet wat voor voeding er in zit dat zie ik wel als ik de kast helemaal schoonmaak.
 
ik heb alles schoon geblazen met compressor maar hij doet het nog steeds niet.

ik had een kast gekocht waar een voeding in zat het merk voeding is x-gear
hoeveel watt de voeding is heb ik niet kunnen vinden op de voeding zelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan