Beste Mensen , ik heb het volgende probleem......
Aanknop van PC ingedrukt, startte even op en ging toen direct wer uit, Powerledje knipperde en verder gebeurde er niets (PC ging niet aan), Met aan-uitknop niet meer uit te krijgen, Hierna stecker eruit getrokken. Vervolgens weer geprobeerd aan te zetten, gebeurde helemaal niets meer, groen ledje op moederbord brandde wel. Verder geen piepjes of i.d.
Wat heb ik gedaan,
Met stofzuiger binnenkant schoongemaakt,
Draden los/ en weer vastgemaakt,
Geheugenbanken er één voor één uitgehaald,
Videokaart losgehaald
Het betreft een P4 - 2,8Ghz / 2Gb intern
Moederbord is een Asus P4P800SE
Ik ben persoonlijk bang dat het moederbord het heeft begeven, de voeding geeft zo te zien wel stroom (groene ledje brand op moederbord' dus dat lijkt het niet te zijn.
Ik hoop dat jullie het weten, alvast hartelijk bedankt ! :thumb:
Groet,
Catman
Aanknop van PC ingedrukt, startte even op en ging toen direct wer uit, Powerledje knipperde en verder gebeurde er niets (PC ging niet aan), Met aan-uitknop niet meer uit te krijgen, Hierna stecker eruit getrokken. Vervolgens weer geprobeerd aan te zetten, gebeurde helemaal niets meer, groen ledje op moederbord brandde wel. Verder geen piepjes of i.d.
Wat heb ik gedaan,
Met stofzuiger binnenkant schoongemaakt,
Draden los/ en weer vastgemaakt,
Geheugenbanken er één voor één uitgehaald,
Videokaart losgehaald
Het betreft een P4 - 2,8Ghz / 2Gb intern
Moederbord is een Asus P4P800SE
Ik ben persoonlijk bang dat het moederbord het heeft begeven, de voeding geeft zo te zien wel stroom (groene ledje brand op moederbord' dus dat lijkt het niet te zijn.
Ik hoop dat jullie het weten, alvast hartelijk bedankt ! :thumb:
Groet,
Catman