PC gaat niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beijzaak

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2010
Hallo, ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen. Ik heb een Acer Aspire x3200 desktop computer en die gaat ineens niet meer aan. De aan/uitknop is denk ik kapot want een andere snoer heb ik al geprobeerd. Kan je zoiets zelf maken of moet ik naar de reparateur?

Gaan er wel ventilatoren draaien als je de knop indrukt, of helemaal geen veranderingen?

Dan zal het inderdaad aan het knopje liggen. Kan je die er niet uitpeuteren. Het zal wel zo zijn dat het ene metaal plaatje tegen het andere moet komen. Gewoon contact maken dus. Probeer eens het knopje er uit te halen en dan kijken of je daar wat duidelijker uit word...

Het is nogal een raar verzonken knop. Ik ben bang dat ik iets mol...

Dan raad ik je gewoon aan naar de computer winkel te gaan en uit te leggen dat je heel duidelijk alleen denkt dat het contact of iets iin die buurt kapot is. maar kan je die knop wel normaal indrukken of gaat hij minder ver of verder dan anders?

Ik druk hem gewoon in als altijd, geen weerstand of iets dergelijks. Denk inderdaad dat ik maar gewoon even een winkel of een reparateur bezoek. Hopelijk niet te duur, want dat vind ik hem niet meer waard. Maar ik moet wel mijn data en zo er nog afhalen dus zal hem toch aan de praat moeten krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan