Pc gaat niet meer slapen

Status
Niet open voor verdere reacties.

phantom819

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Berichten
774
Hallo,

Ik heb al een HEEEL lange tijd het probleem dat mijn pc niet meer in slaapstand gaat.. Dus ik vraag me af of iemand daar een oplossing voor weet of weet hoe ik kan zien waarom hij niet meer in slaapstand gaat.

Als ik mijn pc op slaapstand zet doet ie alles goed totdat alle fans en lampjes uitgaan.. Dan gaat ie meteen weer aan en is ie weer uit slaapstand.. Hierbij raak ik natuurlijik geen toetsenbord of muis aan...

Ik heb dit probleem in windows 7 maar ook in windows vista!

mvg
 
Kijk eens bij energiebeheer of slaapstand ingeschakeld staat?
 
Sommige hardware in de computer kan hem meteen uit de slaapstand halen volgensmij, KIjk is bij apparaatbeheer en laat een screen ervan zien met alle vensters daaron uitgeklapt (dus bij elk onderdeel op de uitklapkonop drukken links voor het onderdeel)

Jesse
 
Sommige hardware in de computer kan hem meteen uit de slaapstand halen volgensmij, KIjk is bij apparaatbeheer en laat een screen ervan zien met alle vensters daaron uitgeklapt (dus bij elk onderdeel op de uitklapkonop drukken links voor het onderdeel)

Jesse

Dat was het probleem.. Ik had ergens anders op internet gevonden dat het idd aan apparaatbeheer en het energiebeheer kon liggen en dit zou gelden voor de USB-apparaten. Dus heb ik gedaan.. en toen deed ie het nog steeds nix.. Toen heb ik 1 voor 1 alle usb apparaten eruit gehaald en het bleek de ontvanger te zijn van de afstandsbediening.. Daarna deed ie het wel.. Kan dat ding alleen niet vinden in apparaatbeheer.. nu sowieso niet want ik heb hem niet meer terug aangesloten :p

Bedankt voor jullie meedenken :thumb::thumb::thumb:

groetjes Ph@ntom
 
Fijn dat het opgelost is,
zeg het maar als er nog iets anders is.

Jess
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan