pc gaat niet standby ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Ik heb Windows 98 SE, wanneer ik deze nu standby wil zetten klikt hij wel
standby(scherm zwart), maar mijn ventilator blijft gewoon draaien.

Iemand een idee waar dit kan aan liggen ?
 
Dat hoort zo bij Standby, alleen als je hem in de slaapstand (sleep) zet dan gaat de fan ook uit.
 
Wat is vroeger? Hoe oud is de PC? Je kan het ook beetje schoonmaken van binnen, misschien zit veel stof in. Vergeet niet dat elektrische onderdelen worden warm. Stof plakt er op met de kans dat ze beetje verhit raken.
Ik doe het 1x per jaar: stekker uit, kast open, fijne kwast + stofzuiger bij. Met de kwast schoonmaken en direct stof met stofzuiger weg halen.


Groetjes
Falco
 
Falconettie

Kun je even uitleggen wat het stof te maken heeft met ,,standby''.
 
Re: Falconettie

Geplaatst door Will-Well
Kun je even uitleggen wat het stof te maken heeft met ,,standby''.

Ik heb niet gezegd dat stof DIRECT te maken heeft met “stand-by”!!
Karine schrijft dat vroeger de ventilator wel uitging maar volgens mij is het best mogelijk dat ze het nu wel meer hoort omdat ventilator vies kan zijn.
Veel mensen hebben hun PC vrij laag bij de grond. Moet jij maar een ventilator zien na 2-3 jaar op zo’n PC.
We kunnen lang en breed discuteren. Jij als autotechnicus zou moeten weten dat je sommige apparaten goed moet onderhouden….. ;) ;)
 
Mijn PC wordt 2 x per jaar met 10 Bar schoongeblazen.
Heb v/d zomer mijn TV nog gedaan (voor dat ie in de brand vliegt) grote wolk stof komt eruit.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Will-Well
Mijn PC wordt 2 x per jaar met 10 Bar schoongeblazen.
Heb v/d zomer mijn TV nog gedaan (voor dat ie in de brand vliegt) grote wolk stof komt eruit.

Kon ik dat maar ook...met 10 Bar schoonblazen :D :D :D

Groetjes :thumb:
Falco
 
Een compressortje kopen bv. bij de bouwmarkt (zijn niet meer zo duur) kan je gelijk je banden oppompen en nog veel meer.
 
Geplaatst door Will-Well
Een compressortje kopen bv. bij de bouwmarkt (zijn niet meer zo duur) kan je gelijk je banden oppompen en nog veel meer.

...veel meer...:D :D..bijv. mijn vrouw :D :D :D
gelukkig is ze niet thuis nu....:D

Falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan