PC gaat soms uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grijsbaard

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2007
Beste mensen,

Ik heb het volgende probleem.
De laatste tijd heb ik af en toe dat met een e-mail versturen mijn pc uit zichzelf opnieuw herstart. Ook heb ik gehad dat het beeldscherm op zwart ging (slaapstand) en dat ik hem helemaal opnieuw moet aanzetten.Ook heb ik al een paar keer gehad wanneer hij uitsprong een piepsignaal te horen was. Ik hen een Pavillion t770.nl
Begin oktober heb ik een monteur mijn pc overlaten zetten op internetplusbellen. Daarna heb ik deze problemen. Ik heb via helpdesk van Microsoft update van BIOS gedaan, maar vlak daarna had ik het probleem weer.
Wie weet wat dit kan zijn en heeft een mogelijke oplossing voor mij. Het liefste stap voor stap hoe ik dit dan zou kunnen oplossen. Bij voorbaat mijn hartelijke dank voor uw hulp
Groetjes
Grijsbaard

Ow

Scan je , je computer vaak genoeg want mischien zou er een virus of zo op kunnen zitten

of is dat niet het geval

Ok

Maar ik raad je toch aan om het met een andere virus scanner te scannen.

Want niet alle virusscanners zijn hetzelfde sommige zien andere virussen over het hoofd.

Maar ik raad je toch aan om het met een andere virus scanner te scannen.

Want niet alle virusscanners zijn hetzelfde sommige zien andere virussen over het hoofd.

Kan je mij dan een gratis virusscanner adviseren. Misschien wel met een link erbij?
Alvast bedankt

Grijsbaard

Heeft die monteur hardware in de pc gezet? (kast open)
Zo ja, controleer dan eens of alles nog goed in de slots zitten (geheugen modules, grafische kaart etc.)
Stekkertjes zitten ook niet los of half vast?

Je vraag is naar de Systeem sectie verplaatst trouwens.

Heeft die monteur hardware in de pc gezet? (kast open)
Zo ja, controleer dan eens of alles nog goed in de slots zitten (geheugen modules, grafische kaart etc.)
Stekkertjes zitten ook niet los of half vast?

Je vraag is naar de Systeem sectie verplaatst trouwens.

beste mensen bedankt voor alle tips.

Ik heb een andere virusscanner mijn pc laten nakijken. Daar kwamen een aantal bedreigingen en infecties bovendrijven. Deze heb ik verwijderd. Tot nu toe gaat het weer goed met de PC.

Bedankt voor alle hulp

Groetjes en fijn weekend
Grijsbaard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan