pc gaat tijdens opstarten steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

kariin

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
CRASH JET IS EEN NIEUW EN EEN HEEL AMDER PROBLEEM SLUIT HEM PC NIET

hallo

tijdens het opstarten valt mijn pc steeds uit.
hij komt net op het bureaublad of nog niet eens en dan begint hij weer me opnieuw opstarten.
ik ben bang dat ik een virus in mijn pc heb. ik had namelijk een bestandje gekregen in een map en toen ik er op geklikt was verdween hij.

wat moet ik doen en kan ik mijn gegevens behouden??

groeten karin

Al geprobeerd om in veilige modus op te starten en dan te scannen op virussen en spyware.

ik heb hem opgestart in veilige modes dat doet hij wel.
ik heb systeemherstel geprobeert -> werkt niet en norton en spyware vinden geen virussen.
toch blijft hij opnieuwopstarten als hij bijna opgestart is
op hij start op wanneer hij in het blauwe windows scherm is
of hij start opnieuw op wanneer je me bureaublad zit

hij is dus al voorbij de bios en hij geeft geen BSOD aan
het gaat dus de hele tijd door met opstarten omdat hij op een gegeven moment weer opnieuw begint

sorry was bang dat je hem weer ging sluiten

ik heb echt hulp nodig

Het is handiger het bij 1 topic te houden. Nu ben je in 2 topic's bezig met hetzelfde probleem of een gevolg daarvan. Dit is niet echt handig.:confused:

sorry ik houd het bij dit topic

mijn pc is weg gebracht en hoopte dat hij gemaakt zou zijn.
slaat hij nog steeds telkens af.

ik heb een router en een draadloze usb ontvanger . ik zt op zolder dus is mijn ontvangst zeer laag. ik heb met een usb verlenger de ontvanger buiten langs het huis in een kamer een verdieping lager binnenkomen. dit deed hij altijd goed.

maar nu merk ik zodra de internet verbinding aan gaat slaat de pc af. als ik de ontvanger gewoon in mijn pc heb doet hij het wel goed maar is mijn verbinding veel te laag en slaat internet steeds uit.

ik dacht misschien zit er een knik in de kabel dus heb een nieuwe gekocht maar het probleem blijft.

HELP

Denk eerder dat de kabel te lang is om goed te kunnen werken, ik zou een accespiont plaatsen op de verdieping en een wirelessnetwerkkaartje in de pc monteren.

Denk eerder dat de kabel te lang is om goed te kunnen werken, ik zou een accespiont plaatsen op de verdieping en een wirelessnetwerkkaartje in de pc monteren.

Maar daar kan de PC toch niet van uitslaan? Of er moet een bepaalde sluiting ontstaan maar dat denk ik niet als het wel gewerkt heeft.

Je usb moet wel gevoed worden en hoe langer de kabel hoe meer spannings verlies dus het kan zijn dat die dan problemen geeft.
Voorbeeldje zet 230volt op een kabel van 50 meter dan heb je nog rond de 205 volt over aan het eind het is wel zo hoe dikker de adres hoe minder spannings verlies.

en hoe maak ik precies die accespoint.
me ouders willen niet weer een hele kabel door het huis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan