Pc Gaat Uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casa_Mootje

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2004
hoi hoi

mijn pc viel opeens uit geen rook nix en wil ook niet meer aan rarara ik zelf denk de voeding maar heeft iemand nog ideeen?????

alvast bedankt

Branden de leds nog wel en de cd-romspeler kan nog wel open en dicht?

nee

nee helemaal niet hij doet letterlijk nix meer geen enkel verschil met aan of uit zetten ??

wat ik wel raar vond voor dat hij uit ging...was ik office aan het installeren tijdens de installatie kreeg ik een melding dat ie de cd-rom niet meer zag...dus in de andere cd-brander gedaan en opnieuw gedaan tijdens die installatie vielt ie uit????

HELPMIJJJJJ

Haal de cd-romspeler los van de voeding mischien geeft deze het probleem maar ik ben er bang voor dat het toch inderdaad je voeding is.Heb je niet nog ergens een voeding liggen ?

mb

hoi ik heb dit ook keer gehad maar toen lag het aan het moederbord.

je kunt ff checkken voeding stekker uit stopkontact ff w8 weer in het stopcontact kast los halen naar je cpu fan kijken als je stekker in stopcontact heb en je drukt hem aan en je kunt de fan ff slag zien draaien en daarna niks meer denk ik eerder je md kapot is.

suc6 gr mike

hij doet't weer het lag nergens aan heb'm ff open gemaakt en die stekkertjes er goed in geduwt en klaar is kees

Re: mb

Geplaatst door mike16
hoi ik heb dit ook keer gehad maar toen lag het aan het moederbord.

je kunt ff checkken voeding stekker uit stopkontact ff w8 weer in het stopcontact kast los halen naar je cpu fan kijken als je stekker in stopcontact heb en je drukt hem aan en je kunt de fan ff slag zien draaien en daarna niks meer denk ik eerder je md kapot is.

suc6 gr mike

Dit probleem heb ik dus ook nu. Wanneer ik de pc aanzet draait de cpu-fan 1 slag en houdt er dan mee op, de pc gaat niet aan, er brandt wel continu een groen lampje op het moederbord. Dus volgens jouw is het de moederbord, maar vreemd is dat de pc soms wel in 1 keer aangaat en een paar uur goed draait.

Kan het echt niet iets anders zijn dan het moederbord, omdat deze moederbord net iest ouders is als een jaar? Anders zit er weinig op dan een nieuwe moedrbord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan