Brunskovic
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2009
Hallo,
ik ben nieuw. Ik ben 15 jaar en heb vorige week een pc gebouwd met de volgende specificaties:
Coolermaster centurion 590
MSI p45 platinum
Intel core 2 duo E6300 1.86Ghz
2 hd's: western digital 75 gb waarvan windows opstart en een Maxtor 500gb
700W coolermaster voeding
maar nu heb ik windows, drivers en alles geinstalleerd maar nu heb ik een probleem.
als ik windows opstart gaat hij totdat je zo'n scherm ziet waarin een balkje loopt en de versie van windows komt te staan, dan wordt het beeld zwart(15sec) en start hij opnieuw op.
soms start hij wel op en soms niet.
wat is het probleem?
ik ben er al zo lang naar opzoek! ik weet het echt niet meer, ik zit met mijn handen in mijn haren. Ik heb veel geld aan uit gegeven en dan zo iets. Voelt erg !@#$%^&*&^%$#@
please reply!!!
ik ben nieuw. Ik ben 15 jaar en heb vorige week een pc gebouwd met de volgende specificaties:
Coolermaster centurion 590
MSI p45 platinum
Intel core 2 duo E6300 1.86Ghz
2 hd's: western digital 75 gb waarvan windows opstart en een Maxtor 500gb
700W coolermaster voeding
maar nu heb ik windows, drivers en alles geinstalleerd maar nu heb ik een probleem.
als ik windows opstart gaat hij totdat je zo'n scherm ziet waarin een balkje loopt en de versie van windows komt te staan, dan wordt het beeld zwart(15sec) en start hij opnieuw op.
soms start hij wel op en soms niet.
wat is het probleem?
ik ben er al zo lang naar opzoek! ik weet het echt niet meer, ik zit met mijn handen in mijn haren. Ik heb veel geld aan uit gegeven en dan zo iets. Voelt erg !@#$%^&*&^%$#@

please reply!!!