Pc gebouwd krijg steeds blue screens

Status
Niet open voor verdere reacties.

danarcki

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2010
hallo ik heb zelf een pc gebouwd en na een tijdje viel die steeds uit en had steeds problemen laten testen was het de voeding dus ik een nieuwe voeding gehad en nu draait die pc gewoon goed dus ik dacht bouw precies dezelfde systeem.
en nu krijgen we daar heel de tijd blue screens met steeds andere errors en dan was het voornamelijk met gamen oftewel als de computer gestresst is ik heb al 2 andere schijven geprobeerd de geheugen paar keer geswitcht enz. ga em vanmiddag laten testen met memtest maar mocht daar niks uitkomen enige suggesties wat het dan nog kan zijn temperatuur is ook gewoon normaal.

of misschien iets in de bios met all cores auto, unleash mode, dat soort functies maar daar heb ik ook al verschillende dingen mee geprobeerd en je blijft het houden bios is ook geupdate/ geflasht

gaat om een asus M4A79 XTD evo moederboard met een quad core amd processor en ddr3 geheugen van 4 gig 1333 van kingston heb 2 sata schijven geprobeerd die ik nog had liggen en een 500 watt voeding

alvast bedankt

het is opgelost nieuw geheugen gehad en nu nergens meer last van voorlopig dan :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan