Gisteren ben ik begonnen met nieuwsgroepen. Heel fijn allemaal, totdat ik een paar spellen gedownload had en deze geinstalleerd...Hierna begon de elende...ineens sloot de pc zich zelf af. Toen ik hem weer opstarte kreeg ik een foutmelding: windows is hersteld van een ernstige fout. Tot 2 keer toe gebeurde dat dus ik besloot de pc uit te zetten.
Vanmorgen startte ie helemaal niet meer door. Na het windows laad scherm start ie steeds opnieuw op. Maar ook de installie cd word niet herkend. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn, en beter nog, hoe ik het weer opgelost krijg? De pc word zowieso helemaal geformateerd maar ik wil heb 3 schijfpartities op 1 schijf, en ik wil van 2 daarvan graag een backup.
Bedankt voor antwoord!
Mvg Maurice
Vanmorgen startte ie helemaal niet meer door. Na het windows laad scherm start ie steeds opnieuw op. Maar ook de installie cd word niet herkend. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn, en beter nog, hoe ik het weer opgelost krijg? De pc word zowieso helemaal geformateerd maar ik wil heb 3 schijfpartities op 1 schijf, en ik wil van 2 daarvan graag een backup.
Bedankt voor antwoord!
Mvg Maurice