pc gecrasht en zogezegd hersteld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brugesboy1979

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2006
Vorig jaar is mijn huidige pc (HP Pavilion) gecrasht en heb hem binnen gedaan bij een pc-hersteller. Toen heb ik ook 1GB Ram bij laten steken.

Enkele dagen nadien had ik opnieuw problemen, maar nu met mijn videokaart. Ik heb hem dan binnen gedaan bij een pc-hersteller in mijn straat en die heeft 3 verschillende video-kaarten geprobeerd en geen enkele werkt.

Nu zit ik dus met de videokaart op mijn moederbord te werken. Dat waren toch zijn woorden.

Het is mijn vraag of het nu beter is om een volledig nieuwe pc te kopen of enkel een nieuw moederbord? Is dit mogelijk om bij een HP Pavilion gewoon een nieuw moederbord te laten steken?

Bedankt

Wie zegt dat het moederbord het probleem is?
Zou b.v. ook de voeding kunnen zijn

de laatste persoon die mijn pc heeft proberen te herstellen heeft de videokaart die aanwezig was in mijn pc eruit gehaald en dus zit ik nu zonder videokaart.

Dus speel ik met de videokaart van mijn moederbord maar alles gaat heel traag doordat die niet zo zwaar is als de kapotte videokaart.

Is het echter mogelijk dat geen enkele videokaart meer werkt in mijn pc?

Zou ik mijn pc nog eens bij een grote pc-herstelfirma binnendoen om te kijken of zij een videokaart kunnen plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan