pc geeft bleu screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

escape

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2002
hallo ,
mijn pc blijft constant opstarten , slaat uit en geeft dan een blauw beeld, alles schoongemaakt, herplaats etc.probleem blijft.Ik gebruik Win7 .na het aansluiten van depc , heb ik zoveel mogelijk usb aparatuur er van af geleaten, niks helpt.
Hij start op, slaat uit , probeert weer op te starten , de lampjes van het toetsenbord flikkeren constant.Blauw scherm.
Je wordt er crazy van.
Als het lukt om op te styarten , heb ik misschien 10 sec. een normaal beeld en wat denk je .
Hij slaat weer uit!!
wie o wie heeft tips!!
gr
jaap

Als toetsenbord zo blijft flipselen, trek dat er dan ook eens uit? PS2? Usb?

Al geprobeer met 1 reepje geheugen te starten? Ook kaarten intern er eens uithalen (extra usb? netwerk? oud modempie? enz enz)

Hoi !

Opstarten vanaf de Win 7 DVD, en kiezen voor: repair al geprobeerd ?

Greetz,

Harry.

ik had gister precies hetzelfde probleem en bij mij lag het aan een programma genaamt iTracker dat zou het energiebeheer regelen.
Misschien komt de blue screen bij jou ook door een programma vlak voordat je die blue screen krijgt start er dan ook een programma?

als het wel een programma is die crashed en je weet welke het is moet je even in veilige modus starten het mapje van het programma verwijderen dan weer normaal starten en het programma in configuratie scherm verwijderen.

Als het een belangrijk programma is of een belangrijke map verander dan even de naam van de map of backup en verwijder de .exe die word gestart.

hopelijk is het nog een beetje te volgen:thumb:

en anders wat Harry Snor ook al zei de windows dvd erin.

offtopic: had windows 7 niet een nieuwe functie dat die automatisch windows weer herstelde na een blue screen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan