Sinds een paar dagen kan ik met geen mogenlijkheid een usb stick of externe schijf meer gebruiken op mijn pc.
Hij geeft dan een onbekent apparaat weer.
Wanneer ik naar de eigenschappen ga, dan geeft ie aan dat er geen stuurprogramma is geinstalleerd.
Dan ga ik de stuurprogramma's bijwerken en dan geeft ie aan dat er geen betere software gevonden kan worden dan er al is geinstalleerd.
Bij de usb controllers geeft ie geen uitroepteken of vraagteken.
Ik ben in het apparaatbeheer wat verder gaan neuzen en daar zag ik wanneer ik naar "beeld" en dan "apparaten op verbinding" ga
bij PCI standard ISA bridge en dan bij moederbordbronnen dat daar ook geen stuurprogramma's geinstalleerd zijn.Dat zelfde bij numerieke gegevensprocessor en programmeerbare interuptcontroller, systeemluidspreker.
Bij de SiS pci naar usb enchanced host-controller staat een onbekent apparaat en daar zouden ook geen stuurprogramma's bij zijn.
en overal is het zelfde wanneer ik de stuurprogramma wil bijwerken, dan geeft ie aan dat er geen betere software is.
IK heb stuurprogramma's al verwijderd, ook geprobeert om het bij te werken.
Ook heb ik geformateerd maar dat mocht niet helpen.
Wat het wel mag wezen, ik weet het niet en daarom vraag ik jullie hulp.
Ik zal hier nog de systeeminfo bij doen, misschien heeft dat nut.
Bij voorbaat dank voor de hulp die eventueel geboden gaat worden.
dat systeeminfo lukt dus niet, het is te groot, misschien kan iemand me vertellen hoe ik dat hier wel kan plaatsen.
Hij geeft dan een onbekent apparaat weer.
Wanneer ik naar de eigenschappen ga, dan geeft ie aan dat er geen stuurprogramma is geinstalleerd.
Dan ga ik de stuurprogramma's bijwerken en dan geeft ie aan dat er geen betere software gevonden kan worden dan er al is geinstalleerd.
Bij de usb controllers geeft ie geen uitroepteken of vraagteken.
Ik ben in het apparaatbeheer wat verder gaan neuzen en daar zag ik wanneer ik naar "beeld" en dan "apparaten op verbinding" ga
bij PCI standard ISA bridge en dan bij moederbordbronnen dat daar ook geen stuurprogramma's geinstalleerd zijn.Dat zelfde bij numerieke gegevensprocessor en programmeerbare interuptcontroller, systeemluidspreker.
Bij de SiS pci naar usb enchanced host-controller staat een onbekent apparaat en daar zouden ook geen stuurprogramma's bij zijn.
en overal is het zelfde wanneer ik de stuurprogramma wil bijwerken, dan geeft ie aan dat er geen betere software is.
IK heb stuurprogramma's al verwijderd, ook geprobeert om het bij te werken.
Ook heb ik geformateerd maar dat mocht niet helpen.
Wat het wel mag wezen, ik weet het niet en daarom vraag ik jullie hulp.
Ik zal hier nog de systeeminfo bij doen, misschien heeft dat nut.
Bij voorbaat dank voor de hulp die eventueel geboden gaat worden.
dat systeeminfo lukt dus niet, het is te groot, misschien kan iemand me vertellen hoe ik dat hier wel kan plaatsen.