Beste mensen
Ik (Divanni Koopmeiners) heb een half jaar geleden een nieuwe pc gekocht en zelf in elkaar gezet maar na een mand gaf ie geen beeld meer na het opnieuw opstarten ik heb een tijdje gezocht samen met mijn broer we dachten dat het aan de moeder bord lag dus die hebben we terug gestuurd en hebben we als conclusie. Dat daar geen fout in zat ook hebben we de video kaart getest in me broers pc en die deet het ook nog uitstekend de procesor hebben we een dag later getest en dee het ook nog goed. Ook heb ik een power meter mee genomen van me werk en er stond overal spanning op.
Ik heb mijn hdd ook vervangen maar die doet het ook maar ffies en nu heb ik weer het zelfde probleem
Dit heb ik in mijn pc:
Club 3d radeon HD 6790 cool stream edition (videokaart)
Recom power engine 600 plus (voeding)
Asrock 970 extreme 3 (moederbord)
AMD phenom 2 black edition qaud core.
2 ST. Team e lite 4 gb
Eerst had ik een sea gate 1000 gb
Daarna om tetest een sea gate 500 gb
Helllppp me als je blieft
met vriendelijke groet divanni
Pleaseeep
Ik (Divanni Koopmeiners) heb een half jaar geleden een nieuwe pc gekocht en zelf in elkaar gezet maar na een mand gaf ie geen beeld meer na het opnieuw opstarten ik heb een tijdje gezocht samen met mijn broer we dachten dat het aan de moeder bord lag dus die hebben we terug gestuurd en hebben we als conclusie. Dat daar geen fout in zat ook hebben we de video kaart getest in me broers pc en die deet het ook nog uitstekend de procesor hebben we een dag later getest en dee het ook nog goed. Ook heb ik een power meter mee genomen van me werk en er stond overal spanning op.
Ik heb mijn hdd ook vervangen maar die doet het ook maar ffies en nu heb ik weer het zelfde probleem
Dit heb ik in mijn pc:
Club 3d radeon HD 6790 cool stream edition (videokaart)
Recom power engine 600 plus (voeding)
Asrock 970 extreme 3 (moederbord)
AMD phenom 2 black edition qaud core.
2 ST. Team e lite 4 gb
Eerst had ik een sea gate 1000 gb
Daarna om tetest een sea gate 500 gb
Helllppp me als je blieft
met vriendelijke groet divanni
Pleaseeep