Pc geeft geen beeld!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Divanni

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 sep 2012
Beste mensen
Ik (Divanni Koopmeiners) heb een half jaar geleden een nieuwe pc gekocht en zelf in elkaar gezet maar na een mand gaf ie geen beeld meer na het opnieuw opstarten ik heb een tijdje gezocht samen met mijn broer we dachten dat het aan de moeder bord lag dus die hebben we terug gestuurd en hebben we als conclusie. Dat daar geen fout in zat ook hebben we de video kaart getest in me broers pc en die deet het ook nog uitstekend de procesor hebben we een dag later getest en dee het ook nog goed. Ook heb ik een power meter mee genomen van me werk en er stond overal spanning op.
Ik heb mijn hdd ook vervangen maar die doet het ook maar ffies en nu heb ik weer het zelfde probleem

Dit heb ik in mijn pc:

Club 3d radeon HD 6790 cool stream edition (videokaart)
Recom power engine 600 plus (voeding)
Asrock 970 extreme 3 (moederbord)
AMD phenom 2 black edition qaud core.
2 ST. Team e lite 4 gb
Eerst had ik een sea gate 1000 gb
Daarna om tetest een sea gate 500 gb

Helllppp me als je blieft
met vriendelijke groet divanni
Pleaseeep

Welkom op Helpmij.nl.:)

Andere monitor op jou systeem geprobeerd of jou monitor bij je broer geprobeerd?

Andere monitor op jou systeem geprobeerd of jou monitor bij je broer geprobeerd?
Jaa heb ik ook ge probeert maar deed het niet en net heb ik hem helemaal uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet cen nu geeft hij weer beeld ik weet ook niet wat het was
Iedereen sorry voor het ongemak en als nog bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
het kan er ook aanliggen dat je moederbord kortsluiting maakt met je kast, doe hem eens uit je kast en probeer eens dan op te starten, misschien lukt het dan wel :D ik had dit nml ook XD

Lees eens de post boven je.:shocked:
Best lastig hè, lezen, dat ding doet het gewoon, in de kast.

Laatst bewerkt:
hij had hem uitelkaar gezet en weer inelkaar dus ook weer in de kast, maar doe het dus 1 keer uit de kast..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan