pc geeft maar 1 weergave van beeldscherm , maar heeft 3 uitgangen hiervoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
op mijn pc ( vista)zit aan de achterkant naast elkaar 3 aansluitingen , 2 brede met veel gaatjes voor het beeldscherm en daarnaast 1 met s-video.
bij beeldscherminstelling zie ik maar 1 beeldscherm en geen mogelijkheid voor te dupliceren.
is het mogelijk om een stuurprogramma voor de videokaart van dezelfde fabrikant te downloaden zodat ik het beeldscherm kan dupliceren en via een s-video kabel deze aan te sluiten op de tv.
of vraag ik als leek iets onmogelijk , want er is geen kabel die ik op de aansluiting met vele gaatjes kan aansluiten en dan naar de tv.

p.s. ik kan woensdag weer op de pc verder om hert e.e.a. uit te zoeken maar vraag nu al vast voor een tip.

willem 2

Je moet eerst een 2de beeldscherm aansluiten voordat je het beeld kunt dupliceren danwel uitbreiden.

hallo vandaag(smorgens)weer op de pc gekunnen, ik heb namelijk maar 1 pc scherm die ik van mijn zoon moet lenen om de pc instellingen te bekijken.
jammer genoeg helpen allebei de oplossingen niet, de tv eerst aangesloten op de pc met s-video ( p.s. s-video van de pc achter heeft meerdere pingaatjes voor de s-video dan die ik heb aangesloten , 4+een smal blokje)maar ik zie in beeldscherminstellingen nog steeds maar 1 beeldscherm, dus de 2e hint kan ik niets mee tot ik een extra beeldscherm heb om te dupliceren .
HET RARE IS WEL DAT TOEN IK DE TV AANSLOOT OP DE PC VIA DE S-VIDEO KABEL HIJ WEL EEN STUURPROGRAMMA AUTOMATISCH GING INSTALEREN??????? DIE OOK CORRECT NADERHAND WAS GEINSTALLEERD.

tardis, k1pje, hebben jullie nog een tip, stuurprogramma,driver??, anders sluit ik dit af.
b.v.d. voor de moeite,

willem 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan