PC geeft slechte prestaties ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
everest denkt dat dit mijn cpu is ?

Moederbord:
CPU Type 2x Intel Pentium III Xeon, 2933 MHz
Moederbordnaam Onbekend
Moederbord Chipset Onbekend
Systeemgeheugen 6144 MB
BIOS Type Onbekend
Communicatiepoort Communicatiepoort (COM1)
Communicatiepoort Printerpoort (LPT1)

is mijn ddr 2 niet een beetje sloom ?

heb er 4 gb in zitten van 400mhz en 2gb van 266mhz... waardoor alles dus op 266mhz loopt

@vuurturk, ik zie in je andere topic dat je overklokt. ik denk dat dat je probleem is. je doet iets niet goed waardoor je tijdens de overklok een instabiel systeem krijgt. als jij in je bios alles reset naar fabrieksinstellingen zal je pc weer gewoon werken zoals het hoort.

266Mhz is vergeleken met 400Mhz wel erg sloom... 533Mhz vs 800Mhz. Ik zou sowieso voor alleen maar 800Mhz gaan. Haal die 2GB er maar eens uit, 4GB is sowieso zat.

dank je wel voor jullie reactie !

ik zal het allebei gaan proberen ! zal zo even vertellen hoeveel het helpt !

dank u wel voor 1 van deze 2 oplossingen ! heb 2gb der uit gehaald en bios op default gezet, heb nu net +20fps der bij ! :D met mijn benchmark...

maar toch heb ik het gevoel dat mijn pc echt wel beter kan dan 49 fps in de benchmark van arma 2

het enige oude wat er nog in mijn pc zit is mijn harde schijf....

is die aan vervanging toe en anders kunnen jullie een goede voor mij zoeken ? en zal dat mijn pc prestatie verbeteren op gebied van gamen..

Fabrikant : Western Digital
Model : WDC WD2500JS-00NCB1
Serienummer : WD-WCANK3906310
Revisie (Firmware) : 10.02E02
Familie : Western Digital Caviar SE Serial ATA family
Serial ATA : Ja
Serial ATA Versie : 2.0 - (SATA-300)
Support : ATA/ATAPI-7
Grootte : 250GB
Cache : 8 192KB
ECC Grootte : 50
Multiple Sector : 16

Laatst bewerkt door een moderator:
Die HD is nog best aardig hoor en laat de FPS zeker niet dalen. Hmm... check met GPU-Z is de clock speeds van je videokaart. Kunnen best eens fout staan. 800/1250 is standaard.

ik heb de OC version he... 2gb

- GPU clock 830
- Memory 1300 mhz

en op een ander forum zei iemand dat

Cache : 8 192KB
zeer slecht is en mijn prestatie aanzienlijk verminderd omdat dit nogal weinig is

Laatst bewerkt:
Die cache is prima, ik heb nu niet echt meer een idee.

en wat kan ik vervangen of verbeteren voor betere prestaties en games als bf3 maxed out te kunnen spelen ?

Hoeft niet, alles is prima. Daar is het probleem nou juist. Ik begrijp er niks van. Windows reinstall?

nee het probleem is al verholpen ! had ik al gezegd in vorige post !

sorry als het nog niet duidelijk was...

die 266mhz ram sticks waren het... die haalde mijn 400mhz rams naar beneden.... en nu lopen ze netjes dual channel

ik ben nu opzoek naar dingen die ik kan verbeteren om bf3 maxed out te kunnen spelen...

Moet wel kunnen met deze specs hoor, die 6950 is de recommended eis. Misschien net niet maxed, maar wel bijna.

niks dat ik er bij kan gaan kopen ofzo voor dat laatste beetje boost ? :D

Tja, misschien een andere processor, een andere videokaart lijkt me echt een beetje geldverspilling. Extra RAM is zinloos, misschien wat meer opslag? Een SSD? ik kan zo snel niet zo veel verzinnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan