Pc geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Usance

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Uhhmmmmm ik heb net me pc aan de praat gekregen danzkij MODAG hier wil ik hem ook hartelijk voor bedanken maar, ik krijg geen beeld als ik me pc aan zet :S alles draait wel maar heb geen beeld weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen

Zit de connector van je beeldscherm wel goed verbonden?
Misschien een pinnetje van de connector beeldscherm krom gedrukt?
Vidiokaart al een keer verwijdert en contacten gereinigd?
Bios al een keer gereset?

heej ik heb namelijk het zelfde moederbord maar bij je north bridge zit er ook nog een molex aansluiting op het moederbord heb je die aangesloten wan deze is geloof ik voor de videokaarten en zit je videokaart wel goed aangesloten?

Zit de connector van je beeldscherm wel goed verbonden?
Misschien een pinnetje van de connector beeldscherm krom gedrukt?
Vidiokaart al een keer verwijdert en contacten gereinigd?
Bios al een keer gereset?

ik heb me bios gereset is toch gewoon batterij eruit halen effe en dan pc aan doen ?

heej ik heb namelijk het zelfde moederbord maar bij je north bridge zit er ook nog een molex aansluiting op het moederbord heb je die aangesloten wan deze is geloof ik voor de videokaarten en zit je videokaart wel goed aangesloten?

uhmmm wat bedoel je ?

Die moederbord aansluiting 4-polig is voor voeding procc.
Op videokaarten van de laatste tijd kan een 4 polige molex aansluiting die moet dan wel aangesloten worden.

Connector van je beeldscherm al gecontroleerd of de pinnetjes wel goed zitten?
Al een ander beeld scherm geprobeerd?

Laatst bewerkt:
kijk hier maar eens de rood omcirkelde witte aansluitingen zijn voor de voeding heb je deze allemaal aangesloten? En je had het ook over je videokaart je moet hem in de eerste donkerblauwe stoppe

Laatst bewerkt:
Alles al een tijdje spanning loos gehad.?
Dus monitor even afluiten en pc.

Verplaatst Casemodden ---->>> Beeldscherm / LCD / TFT.

Beeld scherm al achter een andere pc geprobeerd?

jaah :p beeldscherm is ook pas 2 weken oud lol maar kan het mischien zijn door me geheugen modules

Dan heb je problemen met het opstarten en dat gaf je niet aan, dan geeft je bios al een foutmelding door piepjes.

Haal je videokaart er is uit en stop je beeldscherm in je onboard kaartje.Kijk of je dan wel beeld hebt.

Het is opgelost dankzij mijn neef die ff langs kwam,
die had gezegd eerst ff met 1 RAM geheugen opstarten,

Dank je wel allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan