Pc geheugen vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

evanderwal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 dec 2009
Beste iedereen,
Ik heb geen tot weinig ervaring met het vervangen van RAM geheugen.
Nu wil ik extra geheugen toevoegen om de prestaties te verbeteren,Maar weet niet zeker of ik het juiste type geheugen heb.Zie screenshot uit PCwizard voor info over het geheugen dat er al in zit.[smallIMG]http://i.imagehost.org/0999/PC_wizard_screenshot1.jpg[/smallIMG]Nu wil ik er naast het geheugen dat te zien is in deze link http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=974008 Is dit mogelijk?

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedeavond,

Welkom op Helpmij,

Het is niet helemaal het juiste geheugen het is eigenlijk te snel maar als je het bij de oude zet zou hij automatisch terug klocken maar je kan het niet alleen gebruiken. dan zal je toch echt pc 5300 moeten kopen

reactie

Goedeavond,

Welkom op Helpmij,

Het is niet helemaal het juiste geheugen het is eigenlijk te snel maar als je het bij de oude zet zou hij automatisch terug klocken maar je kan het niet alleen gebruiken. dan zal je toch echt pc 5300 moeten kopen

Wat is het verschil met een PC 5300 en een PC2-5300?
En gaat mijn pc kapot als ik zomaar geheuegn er in zet wat niet hetzelfde is?

Hoi ronnie ,

Ik had het moederbord ergens anders gezien waar ddr 2 800 niet werd ondersteund vreemd maar goed dat je het even beter bekeken hebt :thumb::thumb:

Aan de ts dan zou ik je huidige geheugen verwijderen en overstappen op het nog te kopen geheugen van je link

Hoi ronnie ,

Ik had het moederbord ergens anders gezien waar ddr 2 800 niet werd ondersteund vreemd maar goed dat je het even beter bekeken hebt :thumb::thumb:

Aan de ts dan zou ik je huidige geheugen verwijderen en overstappen op het nog te kopen geheugen van je link

Hij kan er toch gewoon 1024 MB bij plaatsen ? :confused:

Hoi,

Dat zou kunnen maar volgens mij zit er ddr 667 in ik zou persoonlijk dan ook qua snelhied omhoog gaan dus naar ddr 800

Laatst bewerkt:
Goh, ik ga maar naar bed:o je hebt gelijk zo maar qua snelheid kan hij toch wel omhoog daarom zit steeds met die 800 in mijn hoofd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan