PC geinfecteerd krijg blauw scherm als ik normale modus doe.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sumpie

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2010
Ok ik zit dus met een dik probleem. Heb dus iets gedownload en na 1gb begon malwarebytes te flippen en avg ook allemaal foutmeldingen toen kreeg ik ineesn popup van spyware doctor( programma dat ik niet heb geinstalleerd) en die begon allemaal popups te geven van virus hier en virus daar.

Dus ik pc opgestart omdat dat van malwarebytes moest maar nu krijg ik heletijd blauw scherm met foutmelding: acpi.sys.

Ik heb dus geprobeerd XP opnieuw te installeren dus via BIOS op CDrom drive als opstart in te zetten maar als hij dan verder met setup wilt krijg ik weer het blauwe scherm.

Daarnaast had malwarebytes allemaal trojans gevonden en avg ook maar ze zeggen beide dat ze delete zijn en als ik ze nu scans krijg ik niks meer maar nog steeds het blauwe scherm...

Ik ben echt wanhopig heeft iemand advies of moet ik 45 euro gaan besteden voor uurtje naar zon computerexpert?

Kan je nog wel gewoon computeren, dus gewoon achter het bureaublad?

je zit echt zwaar in de problemen.trojans zijn echt heel link en kunnen zich erg diep in je computer wortelen zelfs zo diep dat je virus scans ze niet opmerken.en kunnen je computer erg zwaar beschadigen.zelfs als je je computer aan de praat zou krijgen(echt bijna onmogelijk)heb je 99% kans dat die trojans er nog steeds opstaan omdat ze zo diep in je pc zitten. en dan is er zeker nog een hele grote kans dat die trojans keyloggers bevatten. dat houdt in dat ze al je toets aanslagen opslaan. en dus al je wachtwoorden in handen komen van de hacker en dus al je accounts kunnen stelen. iternetten is nu redelijk on veilig voor je en ik zou echt zo snel mogelijk naar een expert gaan. srry voor het slechte nieuws maar het is niet anders

Jaja internetten en computeren lukt ik zit nu op dit forum met mijn "kapotte" pc.

Ik log alleen hierin voor de rest nergens omdat ik weet dat er keyloggers op kunnen staan nu. Doe nu een fullscan met mallwarebytes hopelijk heeft ie nog wat results...

ik denk et niet heb zelf ook wat ervaring met trojans en ze zijn erg illegaal mede omdat ze zo diep je pc in kunnen gaan. ik weet bijna zeker dat je virus scan ze niet zal opmerken. en ik denk trouwens dat je pc zomaar iets langer dan een uurtje bij de expert zal staan

je kan inderdaad zoveel mogelik scans probere (download bij alles de proef trial)ik ken namelijk iemand die dit ook heeft gedaan en zoveel mogelijks scans probere van bijv. mcafee bullgard super anti spyware allemaal van zulke programma. dan heb je de meeste kans

Doe niet teveel scans. Deze kunnen verschillende uitslagen geven. Het hijackthis logje is belangrijk om te kijken of er nog iets is achtergebleven wat Superantispyware of Mbam niet heeft gevonden.

als je daarna toch het vermoeden het dat er nog wat is achter gebleven(ik zou het zowiezo doen) ff naar een pc winkel ofzwo gaam dat kost echt maat tussen de 15 en 30 euro

Als ik hijjack this in safe mode doe krijg ik:

De systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd.

Wat moet ik aanpassen om te zorgen dat het werkt?

He, dat is vreemd. Heb je het al in normal mode geprobeerd..?? Je moet wel Hijackthis openen met administrator rights. Dus rechtermuis klik op het icoontje, en dan als administrator uitvoeren kiezen. Werkt dit niet, ga dan even naar Nucia met dit probleem, daar zitten ook een paar experts. Het logje moet je daar ook posten....

het kan al zo ver zijn dat de trojan(en dus de hacker) al baas over je pc is. ik zou zeggen zo snel mogelijk naar een expert!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan