PC geinfecteerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

miloxo

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2009
Sinds 2 dagen geeft AVG constant virus waarschuwingen. De pc deed op dat moment niet raar, maar sinds vandaag wel. De computer is ongeloofelijk langzaam, Na wat scans met malware's anti mallware vind het steeds meer soorten infecties. Het begon met downloader.generic8.*** (veranderde af en toe). maar nu vind hij ook mydoom virussen.. Het lijkt wel of de virussen de pc gewoon inlopen.. :confused:
De firewall kan ook niet meer aan worden gezet, ook is er geen internet connectie meer.
Op dit moment loopt de volledige scan van Malware's anti malware..

Iemand een idee hoe dit komt? en aangezien ik niet verwacht dat Mbam alles oplost, welke stappen moet ik ondernemen om het op te lossen? ik ben niet echt een computer kenner.. :p

WELKOM OP HELPMIJ

als het inderdaad zo is dat mbam er niet meer uitkomt en je blijft last houden lijkt me een doorverwijzing naar een ander forum op zijn plaats

Maak even een Hijackthis log en laat die door een expert nakijken op een ander forum.

Lees dit bericht goed door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=19056

Plaats daarna je log in de juiste sectie en vermeld daar ook je probleem erbij.

Je moet je wel even registreren daar, maar dat is net als op Helpmij gratis en eenmalig.

alleen lastig als je geen internetverkeer meer hebt.
wellicht haalt mbam je daarmee wel ff van je probleem af

windows opnieuw instaleren

Men vader heeft uiteindelijk besloten om heel windows opnieuw te instaleren. Aangezien internet het niet meer deed, en geen bestanden meer kon overzetten (via USB stick kon allemaal niet meer), kon ik dus ook niet de handelingen van nucia opvolgen.. Computer was behoorlijk ziek. :confused: Kan dit allemaal veroorzaakt worden door het MSN virus? Ik zou geen andere mogelijkheid kunnen bedenken dan dat..

een hele nieuwe instal is vaak wel een hele mooie oplossing ja

succes verders:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan