pc geinfecteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

black adder9

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2005
me pc is helemaal kapot

het begon dat ik ff weg was,ik kwam trug en er stond dat windows een virus had gedetecteerd (raar want ik heb geen antivirus of firewallaan)

dit kwam van dat balonetje, ik had toen neits geklikt want me pc was helemaal vastgelope,deed neits meer

ik herstarte hem en me internet deed het nietmeer en hij waskapot traag

toen instaleerde ik een oude versie vn northon waarvan ik de installer nog van had (2009 versie ofzo)

hij vond iets direct toen hij was geinstaleerd, vroeg of hij de backdoor troyan ofzo kon verwijdere maar dan moest hij herstarten ofzo

toen ik dat deed herstarte hij,en na het windows laadscherm(dat kleine balkje) kreeg ik aleen nogmaar een blue screen en dan herstarte hij automatich na 1seconde

hij ging daarna wel weer opstarte toen ik deed opstartenmet laatst werkende settings

maar nu is hij vet traag, en wou me firefox opstarten via een proy ofzo maar die had de verbiningen geweigert.

ik heb een virus scan gedaan maar hij vind niets., terwijl hije cht traager dan traag is.

elke keer datik eits doet crasht generic host for win32, en daarna explorer.exe

*edit
me pc heeft nu een troyan downloader.banload gevonde, maar hijs nogsteeds zo vaag aan het doen

Laatst bewerkt:
in dit soort geval zou ik hem opnieuw instaleren

en een gratis virus scannen erop zetten (avast, avg enzo)

Ik zou als de sodemieterij een goed antivirus programma installeren.
Enne.. neem de volgende keer even de tijd om je probleem in leesbaar Nederlands te formuleren.
Dat leest een stuk prettiger.

Tardis

ik kwament trug en zag dat iets genaamt securitytools was geopend (wat ik helemaal neit ken)

en zei dat hij 32virusen had gevonde,

ik denkd at dit een virus was, want mijn antivirus vroeg of ik dat wou opene, ik klickte blokeren, en de pc sloot af en ging naar een blue screen

nu staat er page fault in nonpage area in mijn blue screen

dit staat er

"the problem seems to be caused by the following file: spcmdcom.sys
PAGE_FAULT_IN_NONPAGE_AREA

***STOP: 0x00000050 (0xfd3094c2, 0x00000001, 0xfbfe7617, 0x00000000)
***spcmdcon.sys - Adress fbfe7617 base at fbfe5000, DAtestamp 3d6dd67c

maar ik zag net een klein balonetje doorde blue screen, het lijkt alsof het een soort screensaver is dieik niet weg kan halen :S

als ik alt tab doe kanik me andere dinge voor 5seconde zien maar hij wiltze niet erbove doen :S

er is net nog een error bovengekome, een toepassingsfout

dwwin.exe

"de instructie op 09435fed2 verwijst naar geheugen op0x93=435fed2. de lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt
klik op ok om het programma te beindigen"

Laatst bewerkt:
ik heb dat gevolgt maar bij mij registery staat dat niet :S

ik zie wel het programma staan in me lijst opeens terwijl ik het nooit heb geinstaleert :S

in me programma map staat security tools niet

maar inme quickstart lijst wel

hij staat ook nergens bij me regedit

Laatst bewerkt:
leuk datje nu een moderator zit belachelijk te maken want ik hebdat neit getypt (Y)

en mijn typen is *** nu omdat ik op een laptopzit en daar benik niet aan gewend

Waarschijnlijk LBO.
Wat gaat Nederland(s) toch hard achteruit !!!

uit de huisregels: Beledig nooit andere gebruikers.

Niet iedereen is zo slim als jij bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan