Pc gesmolten 2 keer *ruik brant*

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesleyd0g

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2012
Ik gebruik me pc regelmatig de dag door. Ik weet dat die dan warm kan worden maar hij blijft bij 50 graden staan. Atans dat zeg me software. Een aantal maanden terug was om 2 uur ofzo avond, ging me pc uit toen ik youtube zat te kijken. Nu is de gemaakt met de reden dat de moederbord weg smolt. Verder hebben ze niks gezegd over de voeding of koeler. Nu zit ik met een probleem om zo juist 12 uur om 8 juli. Begeeft me pc het weer, en nu ruik ook me kamer naar brand lucht. Ik durf dat ding niet meer aan te doen. Ik wil hem wel weer naar acer brengen maar ben bang dat de garantie maar 1 keer geld. Ook komt er bij dat ik bang ben dat dit weer gebeurd, heeft iemand een logies verklaring voor dit?

Pc: acer predator g3620

Brandlucht of zure lucht?

1) Zit je pc vol stof?
2) Binnenbrengen in garrantie lijkt me idd beste optie

Reden waarom ik vraag om brandlucht/zure lucht is omdat wanneer de CPU dood zou zijn *zure lucht*
de verkopers meestal gewoon een nieuwe cpu erin steken, en .. waarschijnlijk je probleem terug komt.

Brandlucht zou meer van de voeding komen. En meestal geven ze je dan gewoon geld terug/nieuwe pc

gr,
Maxim

Laatst bewerkt:
Ja ik denk zelf dat het aan de koeler lig die te warm is. Hij draait denk ik niet goed mee, met stof heb ik ook wel wat liggen kan dat 1 van de reden zijn. Ik zit liever niet aan me pc van binnen kant.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, zou zeker hem niet open doen voor je weet of hij nog in garantie is.

gr,
Maxim

Open is die al geweest hij is al is weg gebrand voor moederbord reparatie want die chip branden door.

Foto van waar normaal me pc staat. Nu vervangt even door een simpel kast.

http://i42.tinypic.com/2dbnda8.jpg

gewoon terug gaan naar de winkel en niet mee gaan 'spelen' helemaal omdat hij vrij nieuw is

hij is niet gloed nieuw, en hij is al is gemaakt dus ik heb niks aan terug breng advies. Ik wil advies of logies reden waarom dat ding kapot gaat.

@wesley0g,

Je hoeft niet steeds te quoten hoor anders wordt alles zo lang en overzichtelijker.

Hallo mensen bedenk me net iets, als er te veel stof in je pc zit kan dat voor brand zorgen. Want misschien is me pc doorgebrand door stof?

Is een redelijk bekend probleem op die predator. Moederbord brand door op een bepaalde chip. Nieuwe revisie moederborden hebben dit niet meer. Dus opsturen is beste optie

en
Koop NOOIT acer

acer is budget troep slechte aftersales zoals je nu bent tegen gekomen.

Kan ik over meespreken, heb 3 acers gehad in 1 jaar. :S
Persoonlijk kies ik meestal voor Dell, men vorige dell heeft het toch wel een 9 jaar uitgehouden :P

gr,
Maxim

Acer is geen troep het is een klein probleem dat ik toevallig oploop met deze pc. Ik heb acer al langen tijd zonder problemen maar met nieuw pc schijnt dus de moederbord slecht te zijn. Dus na reparatie zal ik hopperlijk niks meer van horen. Overig gaan ze ook kijken of de batterij goed is en anderen onderdelen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan