ik zit met een oude pc waar het een en ander niet van werkt, u ben ik steeds bezig om onderdelen te vervangen waardoor ze weer loopt maar dat is duur en werkt niet altijd even goed:S, nu ben ik van plan om een nieuwe pc samen te stellen alleen heb geen flauw idee waar ik moet zoeken en wat het moet zijn.
Nu hoop ik dat een paar van jullie zo vriendelijk willen zijn om voor mij een pc samen te stellen:thumb:
Budget: zo laag mogelijk
Capaciteit: moet een aantal games aankunnen zoals modernwarfar 2, dirt 2 enz
Doel: wat games aankunnen maar is niet extreem
cdspeler/brander heb ik al evenals een aantal fans, fancontroller, 1 tb hardeschijf, ook heb ik een kleine grafische kaart readon 3450hd, ik weet niet of dit genoeg is voor mijn plannen.
ik weet dat een game pc altijd duur is en daarom hoop ik dat jullie iets voor mij kunnen betekenen,
edit: doel en wat ik al heb
alvast bedankt,
Paul van Hoek
Nu hoop ik dat een paar van jullie zo vriendelijk willen zijn om voor mij een pc samen te stellen:thumb:
Budget: zo laag mogelijk
Capaciteit: moet een aantal games aankunnen zoals modernwarfar 2, dirt 2 enz

Doel: wat games aankunnen maar is niet extreem
cdspeler/brander heb ik al evenals een aantal fans, fancontroller, 1 tb hardeschijf, ook heb ik een kleine grafische kaart readon 3450hd, ik weet niet of dit genoeg is voor mijn plannen.
ik weet dat een game pc altijd duur is en daarom hoop ik dat jullie iets voor mij kunnen betekenen,
edit: doel en wat ik al heb
alvast bedankt,
Paul van Hoek
Laatst bewerkt: