PC: GTA IV mist audio bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hallo,
Ik heb een probleem waardoor GTA IV minder leuk word, bijna saai:
Ik mis audio bestanden.
Ik had een bestand in een verkeerde map geplaatst, en toen perongelijk alles geselecteert en verwijdert.
Ik kon dit niet terug halen,
dus mijn vraag was of er iemand die gta iv pc ook heeft de map audio volledig kon uploaden en de link in deze post zetten.
Dan kan ik weer optimaal genieten van GTA IV,
alvast bedankt
Tim

Ik denk dat je het spel opnieuw moet installeren. Je kan natuurlijk wel opnieuw installeren en daarvoor de status van je game behouden door naar de map: Bibliotheken\Documenten (vista en 7) te gaan. Daar kopieer je dan de mappen van gta iv naar een veilig ander medium zodat je ze later weer terug kan plaatsen. Ik heb GTA IV hier wel liggen, maar ga het niet fftjes installeren:thumb:

De dvd doet bij mij raar, dus er die oplossing valt al af.
Heeft iemand anders nog die volledige map?

Misschien staat hij nog wel op megaupload ofzo ;)

ik kan je de audio map geven.
vertel maar waar ik het kan uploaden.

en anders zet je zelf wat muziek in de map ;)

ik kan je de audio map geven.
vertel maar waar ik het kan uploaden.

en anders zet je zelf wat muziek in de map ;)

Graag op http://www.mediafire.com of als de map te groot is op http://www.wetransfer.com
Alvast bedankt!
:thumb::thumb::thumb:

We transfer doet aan max 2gb verzenden. Maar bedenk oook dat dat geupload moet worden. Ik gebruik het voor de dingen die niet in hotmail passen, maar anders duurt het uploaden super lang. Voor 1gb uploaden moest ik 6uur wachten:confused: afgeblazen dus;)

Heb je het al geupload??? Please wil je het doen? Maak anders een TORRENT aan en zeg wanneer je PC aanstaat dan kan ik heb direct van je pc downloaden

torrent...illegaal...mag dat hier?
Ik ga maar even een slotje plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan